Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Częstochowa: Dostawa sprzętu informatycznego tj. macierzy dyskowej i urządzeń sieciowych
Numer ogłoszenia: 234602 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, fax. 034 3644210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego tj. macierzy dyskowej i urządzeń sieciowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. macierzy dyskowej i urządzeń sieciowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) załącznik nr 2.A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie A - macierz dyskowa i akcesoria, b) załącznik nr 2.B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie B - urządzenia sieciowe, Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określonym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załącznikach nr 2.A i 2.B do SIWZ w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: a) dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1÷3 i poz. 5 i 6 załącznika nr 2.A do SIWZ, na okres 3 lat, b) dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 4 załącznika nr 2.A oraz w poz. 1 i 2 załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ, na okres 1 roku, d) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. e) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. f) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 24 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do poz. 1÷3 i poz. 5 załącznika nr 2.A oraz w terminie 48 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do poz. 4 i 6 załącznika nr 2.A oraz poz. 1 i 2 załącznika nr 2.B. g) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecznych. h) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. f terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. i) Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. j) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.31.61 - Urządzenia kasetowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SIWZ w niniejszym postępowaniu. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 3.1. wypełnić OFERTĘ z załącznikami; - załącznik nr 1 do siwz 3.2. posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich trzech lat minimum jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę. NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY: załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości do dostaw objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje - załącznik nr 5 do siwz 4. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1 -3 na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 1 do siwz; - opisy przedmiotu zamówienia, uzupełnione, podpisane i ostemplowane przez Wykonawcę, sporządzone wg wzorów stanowiących załączniki nr 2.A i 2.B do SIWZ. Wykonawca winien dołączyć do oferty opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania)ń, do którego)ych przystępuje (oryginał). Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdego z punktów opisu oferowanego sprzętu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i formularzami załączonymi do opisu. - oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał) - załącznik nr 4 do siwz; - oświadczenie dotyczące certyfikatów, posiadanych przez oferowany do sprzedaży sprzęt informatyczny - załącznik nr 6 do siwz. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości do dostaw objętych zamówieniem (oryginał) - załącznik nr 5 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie: 2, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wymienione w tym rozdziale dokumenty mogą zostać złożone w oryginale lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela wykonawcy uprawnionego do podpisania oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy
ul. Dąbrowskiego 23/35
42-200 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy ul. Dąbrowskiego 23/35 42-200 Częstochowa pok. nr 11 (niski parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej i akcesoriów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. macierzy dyskowej do Sądu Okręgowego w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie A - macierz dyskowa i akcesoria. Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określonym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2.A do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: a) dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1÷3 i poz. 5 i 6 załącznika nr 2.A do na okres 3 lat, b) dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 4 załącznika nr 2.A SIWZ, na okres 1 roku, d) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. e) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. f) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 24 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do poz. 1÷3 i poz. 5 załącznika nr 2.A oraz w terminie 48 godzin od zgłoszenia. g) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecznych. h) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. f terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. i) Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. j) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń sieciowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego tj. urządzenia sieciowe, do Sądu Okręgowego w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie B - urządzenia sieciowe, Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określonym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2.B do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: a) dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1 i 2 załącznika nr 2.B do SIWZ, na okres 1 roku, b) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. c) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. d) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 48 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do poz. 1 i 2 załącznika nr 2.B. e) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecznych. f) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. d terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. g) Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. h) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.61-7, 32.42.00.00-3, 30.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- ODNOWIENIE LICENCJI DLA OBECNIE UŻYTKOWANEGO OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO NA OKRES 36 MIESIĘCY DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE.
- Zakup i dostawa przyczepy specjalnej ratownictwa ekologiczno - przeciwpowodziowego - dozowarka materiałów sypkich i granulowanych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup samochodów/pojazdów dla Gminy Miasto Częstochowa - 2 części.
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim.
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





