eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › AD II 3421/39/09 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i tonerów



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Nowy Sącz: AD II 3421/39/09 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i tonerów
Numer ogłoszenia: 234563 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD II 3421/39/09 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i tonerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i tonerów: Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Papier klasy Pollux. Format A4 gramatura 80g/m2, wilgotność 3,8-5,0 %, grubość 108 um, białość 161 CIE, nieprzezroczystość większ lub równa 91 %, zaklejenie mniejsze lub równe 30 g/m2, przepuszczalność powietrza mniejsza lub równa 1.250 cm3/min, gładkość 180?50cm3/min ryza/500 1122 2 Długopis niebieski klasy PENAC RB 085 szt. 80 3 Ołówek automatyczny klasy Faber Castel, z gumowym uchwytem, w przezroczystej obudowie, z automatycznym wysuwaniem wkładu, z gumką do ścierania, wkład 0.5 mm szt. 40 4 Zakreślacz tekstu klasy Donau D-large zielony szt. 4 5 Zakreślacz tekstu klasy Donau D-large różowy szt. 4 6 Zakreślacz tekstu klasy Donau D-large pomarańczowy szt. 4 7 Zakreślacz tekstu klasy Donau D-large różowy szt. 4 8 Koperty B4 HK, białe, samoprzylepne, z odrywanym paskiem, wymiary 250x353 op./250 szt. 1 9 Koperty DL SK białe, samoprzylepne, wymiary 110x220 op./1000 szt. 11 10 Tablica korkowa do zawieszenia na ścianie, w ramie drewnianej, wymiary 60x90 szt. 2 11 Zakładki papierowe indeksujące, neonowe w opakowaniu 4 bloczki w różnych kolorach, wymiary 20x50 op./4 szt. 5 12 Samoprzylepne zakładki indeksujące typu STIC 45x12mm, 5 kolorów w opakowaniu op./5 szt. 5 13 Półka na dokumenty A4 Smead/Donau szt. 10 14 Kostka biała w pojemniku szt. 5 15 Notes memo 75x75 mm karteczki samoprzylepne w pastelowych kolorach szt. 5 16 Marker zmywalny POSCA Uni PC-5m okrągła końcówka kolor czarny, grubość linii pisma 1,8 - 2,5 mm szt. 7 17 Toner HP Q2612a do drukarki HP 1010, 1020 szt. 3 18 Toner do kserokopiarki KYOCERA MITA KM-1635: TONER KYOCERA TK-410 szt. 1 19 Toner do HP color Laser Jet 3500 niebieski: Toner HP color Laser Jet Q2671A szt. 1 20 Toner do HP color Laser Jet 3500 purpurowy: Toner HP color Laser Jet Q2673A szt. 1 21 Segregator A4 marmurkowy, z mechanizmem, szer. grzbietu 70mm szt. 20 22 Etykiety samoprzylepne 210x297, papier biały, bezchlorowy, gramatura 70 g/m2 op./100szt 1 23 Koszulki U na dokumenty A4, wykonane z folii o standardowej grubości 55mic, krystalicznie przezroczyste op./100szt 2 24 Skoroszyt A4 plastikowy miękki szt. 40 25 Przekładki kartonowe do segregatora, wzmacniane folią. 5 kart. Kolor: biały. Format A4 op./5kart 14 26 Zszywki 24/6 klasy ActiveJet, metalowe, 1000 szt./op. op. 5 27 Flamaster czarny klasy Centropen 7790 TP szt. 2 28 Flamaster niebieski klasy Centropen 7790 TP szt. 2 29 Flamaster zielony klasy Centropen 7790 TP szt. 2 30 Flamaster czerwony klasy Centropen 7790 TP szt. 2 31 Papier ozdobny do dyplomów: papier klasy Marble Cover, ciemnokremowy (marmurek), papier w formacie A4 o gramaturze 200g/m2 w opakowaniu 25 arkuszy op. 4 Zamawiający wymaga aby: - dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, - wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części, w skład innych materiałów (nieużywane). - dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. - dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta. - w przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest objąć gwarancją urządzenie, w którym zostanie użyty toner na okres przebiegu tonera w tym urządzeniu. - dostarczane materiały muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia. - dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. - za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.92.30 - Koperty 30.19.51.00 - Tablice do planowania lub akcesoria 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.23.74.30 - Markery 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.25 - Pisaki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11597.35 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNIVERSE Stanisław Szczerba, ul. Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11597.35
  • Oferta z najniższą ceną: 11597.35 oferta z najwyższą ceną: 13380.97
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.