Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Głowaczów: Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych, gazu (ON, Pb 95, LPG) i innych produktów do eksploatacji pajazdów
Numer ogłoszenia: 234545 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, fax 048 6231217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych, gazu (ON, Pb 95, LPG) i innych produktów do eksploatacji pajazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu LPG i innych produktów do eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Głowaczowie, w okresie - całego roku 2008. Zakup paliw odbywał się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych lub karnistrów. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w stacjach paliwowych Wykonawcy, które winny być położone w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić całodobową obsługę w zakresie tankowania samochodów w paliwa, a w szczególności pojazdów OSP biorące udział w akcjach gaśniczych oraz pojazdów przeznaczonych do odśnieżania dróg. Bezgotówkowy zakup odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz pojazdów i kierowców, którzy będą upoważnieni do bezgotówkowego zakupu paliw płynnych i potrzebnych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na wykazach stanowiących załączniki nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji. Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy tankującego pojazd i pracownika obsługi stacji paliw. Wykazy z dokonanych transakcji będą podstawą do wystawienia faktury. Zamówienie zostało podzielone na 2 grupy. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na całość zamówienia, które obejmuje produkty z grupy A i B. Produkty grupa A - dotyczą systematycznego tankowania pojazdów w paliwa i gaz: - olej napędowy ON w ilości - 52.000 l - benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości - 7.000 l - gaz LPG w ilości - 6.600 l Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych, bez przeliczania na temp. 15o C. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19 października 2005 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228:2005); ON- (PN-EN 590:2005); LPG - (PN-C96008,EN 58P). Grupa B - dotyczy bezgotówkowego zakupu produktów służących do eksploatacji pojazdów: - płyn chłodniczy w ilości - 360 l, - olej silnikowy w ilości - 420 l, - płyn hamulcowy w ilości - 13 l, - smar stały ŁT 43 w ilości - 60 kg, - płyn do spryskiwania szyb w ilości - 160 l - płyn do mycia samochodów (szampon) w ilości - 30 l w op. po 1 l - środek do odmrażania szyb samochodowych w aerozolu op. po 500 ml - 27 szt - woda destylowana w ilości - 30 l w pojemnikach po 1 l, - dodatek UNIKAT + w opakowaniach o poj. 50 ml - 70 szt, - odświeżacze powietrza (żel zapachowy) - 50 szt. Produkty grupy B powinny posiadać następujące parametry jakościowe: -płyn chłodniczy: temperatura zamarzania nie niższa niż (- 35°C), -olej silnikowy: lepkość 15 W na 40 wg normy PCN 2710 19 81 00 -płyn hamulcowy: odpowiadający wymogom normy PN-C-40005 - smar stały ŁT-43: -płyn do spryskiwania szyb: temperatura zamarzania powyżej (-22°C), -płyn do mycia samochodów (szampon) - przyjazny dla środowiska. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw oraz produktów eksploatacyjnych, które winny odpowiadać Polskim Normom lub normom Unii Europejskiej. W razie stwierdzenia wad jakościowych produktów, Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w terminie niezwłocznym -odręcznym i zawiadomić Zamawiającego o jej uznaniu lub odrzuceniu. Nieudzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy. Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać w okresach miesięcznych, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznych wykazów pobranych produktów wg załączonych druków Zamawiającego, załącznik nr 6 i 7: - Wykaz pobranych poszczególnych paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju opałowego ON i gazu LPG, - Wykaz zakupionych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie wydania danego artykułu oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez kierowcę tankującego pojazd lub pobierającego produkty do eksploatacji pojazdów, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe -Wykazy- Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi złożyć wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Zamawiającego - Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. Wypełniony kosztorys ofertowy - zał nr 4 SIWZ. Parafowany i wypełnionyo dane zawarte w ofercie Wzór umowy - zgodnie z pkt 16.4 SIWZ - zał. nr 5 SIWZ. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 17 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GŁOWACZÓW
- Modernizacja Sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo - socjalnym w PSP Głowaczów
- Budowa strażnicy OSP wraz ze świetlicą wiejską i infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Brzóza
więcej: przetargi GŁOWACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Ekoprzedsiębiorstwa Sp. z o.o. w Mielnie w latach 2026 - 2027"
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe Urzędu Miejskiego w Kudowie-Zdroju w latach 2026 i 2027
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





