eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa mebli



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Katowice: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 234482 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax. 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli zgodnie z siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: Zakres I -3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł ) Zakres II - 800,00 zł (słownie: osiemset zł ) Zakres III - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł ) Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, w następujących formach: 1. W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w GETIN Banku S.A. II Oddział w Katowicach, ul. Powstańców 25a, 40-039 Katowice nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309. 2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. W gwarancjach kredytowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158, z późn. zm.). W przypadku wyboru innej niż w pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ulicy Ligonia 46, pokój 565. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca dla każdego zakresu musi wykazać się wykonaniem przynajmniej jednej dostawy mebli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości min. dla zakresu I - 100 000,00 zł, dla zakresu II - 25 000,00 zł, dla zakresu III - 10 000,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden zakres Zamawiający uzna również ww. warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem min. jednej dostawy mebli o wartości min. odpowiadającej sumie wartości zakresów, w których składa ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi oświadczeniami i dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1 siwz. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 4. Wykaz wykonanych dostaw mebli zgodnych z opisem zawartym w pkt. X ppkt 3 siwz w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.) A Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. XI ppkt. 1 siwz - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B Dokument, o których mowa w pkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie XI ppkt. 1 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. B stosuje się odpowiednio. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty, wymienione w pkt. XI od 1 do 3 siwz. Pełnomocnik zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty o których mowa w pkt XI siwz. W przypadku, gdy wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego p.565 ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie III zakup mebli biurowych będzie współfinansowany w ramach projektów systemowych: Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego Priorytetu VIII Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Nauka drogą sukcesu na Śląsku w ramach Priorytetu IX Poddziałanie 9.1.3 Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe zgodnie z opisem jakościowym i ilościowym zawartym w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7, 39.11.11.00-4, 39.13.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble metalowe zgodnie z opisem jakościowym i ilościowym zawartym w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 44.42.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe zgodnie z opisem jakościowym i ilościowym zawartym w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.