Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Kamień: Dostawa urządzeń i sprzętu rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kamieniu
Numer ogłoszenia: 234473 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Gminny Ośrodek Zdrowia w Kamieniu , Nowy Kamień 20, 36-053 Kamień, woj. podkarpackie, tel. 017 8556006, fax. 017 8556006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i sprzętu rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kamieniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kabina UGUL 1 szt., osprzęt do kabiny UGUL - 1 komplet, fotel do diagnostyki i rehabilitacji 1 szt, stół terapeutyczny -1 szt., tablica do ćwiczeń manipulacyjnych z oporem - 1 szt., schody rehabilitacyjne 1 szt., kolumna przyścienna - 1 szt., ergometr - 1 szt., krzyżak - 1 szt., rotor kończyn dolnych - 1 szt., rotor kończyn górnych 1 szt., rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 1 szt., drabinki 2 szt., aparat do ultradźwięków - 1 szt., aparat do elektroterapii -1szt., aparat do magnetoterapii - 1 szt., aparat do laseroterapii + sondy do aparatu - 1 szt., lampa sollux lumina - 1 szt., lampa solux stołowa - 1 szt., lampa biotron statywowa - 1 szt., lampa biotron stołowa - 1 szt., wirówka kończyn górnych - 1szt., wirówka kończyn dolnych 1 szt.,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie poniższych warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień (np. koncesje, zezwolenia i licencje); b) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1, b) Podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami zestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) Niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e) Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki w/w zostały przez Wykonawcę spełnione. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków wyklucza Wykonawcę z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ, b) Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ) c) Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 (zał. nr 3 do SIWZ). d) Zatwierdzony projekt umowy (zał. nr 4 do SIWZ) e) Oświadczenie o atestach stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goz-kamien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Zdrowia w Kamieniu, Nowy Kamień 20, 36-053 Kamień
tel/fax 178556006, e-mail: spzozkamien1@wp.pl w godz. 8-15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Zdrowia w Kamieniu Nowy Kamień 20, 36-053 Kamień.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KAMIEŃ
więcej: przetargi KAMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do krioablacji guzów nerki wraz z użyczeniem konsoli do krioablacji
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ MEDYCZNYCH ŚRODKOW MATERIAŁOWYCH Nr sprawy: MED/146/IP/2025
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- NZ.261.28.2025 Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu wykorzystywanego w chirurgii ogólnej
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.