eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23441 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Warszawa: Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 375992


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376203


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154, ul. Franciszka Klimczaka  2, 02-797   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 40, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

41/WOŚ/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie pn. Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Zamówienie obejmuje prace polegające m.in. na: * cięciu pielęgnacyjnym drzew, * wycinaniu drzew, * wykonaniu cięć technicznych drzew, w tym cięć technicznych utrudnionych, * usuwaniu karp, * frezowaniu karp, * usuwaniu samosiewów, * przesadzaniu drzew, * pielęgnacji posadzonych drzew, * zakładaniu wiązań. Prace wykonywane będą na terenach pozostających we władaniu m. st. Warszawy. 1) W przypadku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności związane z realizacją umowy, Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący ww. czynności byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U.2016 poz. 1666) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W przypadku wykonywania prac z udziałem Podwykonawcy/ów zapis pkt 1 jest wiążący dla Podwykonawcy/ów. Powtórzenie zamówienia: Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości do 50 % wysokości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 98 086,11 zł netto: Zamówienie będzie obejmowało prace polegające m.in. na: * cięciu pielęgnacyjnym drzew, * wycinaniu drzew, * wykonaniu cięć technicznych drzew, w tym cięć technicznych utrudnionych, * usuwaniu karp, * frezowaniu karp, * usuwaniu samosiewów, * przesadzaniu drzew, * pielęgnacji posadzonych drzew, * zakładaniu wiązań. Prace wykonywane będą na terenach pozostających we władaniu m. st. Warszawy. 1. W przypadku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności związane z realizacją umowy, Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący ww. czynności byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U.2016 poz. 1666) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku wykonywania prac z udziałem Podwykonawcy/ów zapis pkt 1 jest wiążący dla Podwykonawcy/ów. 3. - Wykonawca prac będzie musiał udokumentować: ?dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, umożliwiającym prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym: 1)kierownik robót: ?wykształcenie wyższe - architekt krajobrazu, ogrodnik, leśnik lub o profilu terenów zieleni, ?min. 5-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej, ?certyfikat rzeczoznawcy lub tytuł inspektora nadzoru w zakresie ochrony i pielęgnacji drzew wydany przez właściwe instytucje branżowe. 2)brygadzista ?wykształcenie minimum średnie zawodowe o kierunku: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo lub o profilu terenów zieleni, ?ukończony kurs II lub III stopnia w zakresie pielęgnacji drzewostanu ozdobnego, ?uprawnienia pilarza oraz min. 5-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej, ?ukończenie kursu dotyczącego pracy w koronach drzew metodą alpinistyczną. 3) pracownicy ?co najmniej 2 pracowników posiadających: ?wykształcenie minimum zawodowe o profilu: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, rolnictwo lub o profilu terenów zieleni, ?uprawnienia pilarza, ?ukończenie kursu dotyczącego pracy w koronach drzew metodą alpinistyczną, ? min. 3-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej. 4. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie musiał posiadać ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę ubezpieczenia nie niższą niż do wartości zawartego kontraktu. 5. Zamówienie zostanie udzielone do wysokości maksymalnej 100 % cen jednostkowych brutto zamówienia podstawowego. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą. 6. Prace awaryjne, w tym także takie, które usuwają stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia, Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać niezwłocznie, tj. w czasie nie dłuższym niż 2 godzin od zgłoszenia. 7. W celu zapewnienia należytego wykonania umowy Wykonawca będzie musiał wnieść zabezpieczenie w wysokości 5 % wartości umownej brutto umowy. 8. Wykonawca będzie musiał ponosić odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za zniszczenia i szkody oraz roszczenia cywilno-prawne osób trzecich wynikłe z winy Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej zamówienia. 9. W przypadku zawarcia umowy w ramach zamówienia - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: 1) 0,5% całkowitej wartości umownej brutto (nie więcej niż 20 %) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w prawidłowej realizacji całości lub części prac wyszczególnionych w protokole wprowadzenia, 2)0,5% całkowitej wartości umownej brutto (nie więcej niż 20 %) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w usunięciu wad, 3)1 % całkowitej wartości umownej brutto za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w prawidłowej realizacji prac awaryjnych. 4)20% wartości umownej brutto za odstąpienie od umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 5)20% całkowitej od wartości prac, co do których stwierdzono niewłaściwe (tzn. niezgodne z przepisami prawa, warunkami technicznymi zawartymi w zał. nr 3 i sztuką ogrodniczą) wykonanie prac, 6)za każde stwierdzone przez Zamawiającego niedopełnienie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób lub za każde niedopełnienie warunków zmiany Podwykonawców, w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie udzielane jest w częściach będących przedmiotem odrębnych postępowań. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych w tym postępowaniu. Zamówienie udzielono jako część zamówienia o wartości 789.764,64 zł co stanowiło równowartość 189.169,71 euro, wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy niniejsze ogłoszenie) 294.258,33 zł, co stanowi równowartość 70.482,73 euro, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 oraz w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, została ustalona na kwotę 98.086,11 zł, co stanowi równowartość 23494,24 euro.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT196172.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NATUROVITA Sp. z o.o.,  ,  ul. Kartonowa 18,  04-781,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205866.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205866.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209866.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.