Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23441 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Warszawa: Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 375992
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376203
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300154, ul.
Franciszka Klimczaka
2,
02-797
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 50 00, faks
22 443 50 40, e-mail
wilanow.wzz@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):41/WOŚ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie pn. Utrzymanie, urządzanie i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" - CZĘŚĆ 2 - Pielęgnacja i usuwanie drzew rosnących przy drogach gminnych oraz na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Zamówienie obejmuje prace polegające m.in. na: * cięciu pielęgnacyjnym drzew, * wycinaniu drzew, * wykonaniu cięć technicznych drzew, w tym cięć technicznych utrudnionych, * usuwaniu karp, * frezowaniu karp, * usuwaniu samosiewów, * przesadzaniu drzew, * pielęgnacji posadzonych drzew, * zakładaniu wiązań. Prace wykonywane będą na terenach pozostających we władaniu m. st. Warszawy. 1) W przypadku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności związane z realizacją umowy, Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący ww. czynności byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U.2016 poz. 1666) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W przypadku wykonywania prac z udziałem Podwykonawcy/ów zapis pkt 1 jest wiążący dla Podwykonawcy/ów. Powtórzenie zamówienia: Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości do 50 % wysokości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 98 086,11 zł netto: Zamówienie będzie obejmowało prace polegające m.in. na: * cięciu pielęgnacyjnym drzew, * wycinaniu drzew, * wykonaniu cięć technicznych drzew, w tym cięć technicznych utrudnionych, * usuwaniu karp, * frezowaniu karp, * usuwaniu samosiewów, * przesadzaniu drzew, * pielęgnacji posadzonych drzew, * zakładaniu wiązań. Prace wykonywane będą na terenach pozostających we władaniu m. st. Warszawy. 1. W przypadku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności związane z realizacją umowy, Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący ww. czynności byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U.2016 poz. 1666) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku wykonywania prac z udziałem Podwykonawcy/ów zapis pkt 1 jest wiążący dla Podwykonawcy/ów. 3. - Wykonawca prac będzie musiał udokumentować: ?dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, umożliwiającym prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym: 1)kierownik robót: ?wykształcenie wyższe - architekt krajobrazu, ogrodnik, leśnik lub o profilu terenów zieleni, ?min. 5-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej, ?certyfikat rzeczoznawcy lub tytuł inspektora nadzoru w zakresie ochrony i pielęgnacji drzew wydany przez właściwe instytucje branżowe. 2)brygadzista ?wykształcenie minimum średnie zawodowe o kierunku: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo lub o profilu terenów zieleni, ?ukończony kurs II lub III stopnia w zakresie pielęgnacji drzewostanu ozdobnego, ?uprawnienia pilarza oraz min. 5-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej, ?ukończenie kursu dotyczącego pracy w koronach drzew metodą alpinistyczną. 3) pracownicy ?co najmniej 2 pracowników posiadających: ?wykształcenie minimum zawodowe o profilu: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, rolnictwo lub o profilu terenów zieleni, ?uprawnienia pilarza, ?ukończenie kursu dotyczącego pracy w koronach drzew metodą alpinistyczną, ? min. 3-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej. 4. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie musiał posiadać ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę ubezpieczenia nie niższą niż do wartości zawartego kontraktu. 5. Zamówienie zostanie udzielone do wysokości maksymalnej 100 % cen jednostkowych brutto zamówienia podstawowego. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą. 6. Prace awaryjne, w tym także takie, które usuwają stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia, Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać niezwłocznie, tj. w czasie nie dłuższym niż 2 godzin od zgłoszenia. 7. W celu zapewnienia należytego wykonania umowy Wykonawca będzie musiał wnieść zabezpieczenie w wysokości 5 % wartości umownej brutto umowy. 8. Wykonawca będzie musiał ponosić odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za zniszczenia i szkody oraz roszczenia cywilno-prawne osób trzecich wynikłe z winy Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej zamówienia. 9. W przypadku zawarcia umowy w ramach zamówienia - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: 1) 0,5% całkowitej wartości umownej brutto (nie więcej niż 20 %) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w prawidłowej realizacji całości lub części prac wyszczególnionych w protokole wprowadzenia, 2)0,5% całkowitej wartości umownej brutto (nie więcej niż 20 %) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w usunięciu wad, 3)1 % całkowitej wartości umownej brutto za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w prawidłowej realizacji prac awaryjnych. 4)20% wartości umownej brutto za odstąpienie od umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 5)20% całkowitej od wartości prac, co do których stwierdzono niewłaściwe (tzn. niezgodne z przepisami prawa, warunkami technicznymi zawartymi w zał. nr 3 i sztuką ogrodniczą) wykonanie prac, 6)za każde stwierdzone przez Zamawiającego niedopełnienie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób lub za każde niedopełnienie warunków zmiany Podwykonawców, w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
77211500-7,
77300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielane jest w częściach będących przedmiotem odrębnych postępowań. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych w tym postępowaniu. Zamówienie udzielono jako część zamówienia o wartości 789.764,64 zł co stanowiło równowartość 189.169,71 euro, wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy niniejsze ogłoszenie) 294.258,33 zł, co stanowi równowartość 70.482,73 euro, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 oraz w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, została ustalona na kwotę 98.086,11 zł, co stanowi równowartość 23494,24 euro.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT196172.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 205866.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.