eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinCzęściowa wymiana stolarki okiennej w budynku byłego internatu Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Rypin: Częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku byłego internatu Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie
Numer ogłoszenia: 234387 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 2 , ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2803161, fax. 0-54 2803161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2rypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku byłego internatu Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana (demontaż, montaż oraz prace wykończeniowe) starej stolarki okiennej na nową, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z zakresem prac (Załącznik nr 1). Podziały okien, sposoby otwierania oraz przybliżone rozmiary okien i parapetów według schematu (Załącznik nr 2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.20 - Instalowanie progów 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 5), 2. oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2rypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin, tel./fax: 0542803161 Sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin, Sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.