Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Sanok: Dostawy artykułów z grupy /mięso i jego przetwory/
Numer ogłoszenia: 234361 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku , ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów z grupy /mięso i jego przetwory/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zadanie 1 1.Mielonka lencz CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 2.Kiełbasa mortadela CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 3.Mielonka tyrolska CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 4. Kiełbasa zwyczajna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 400 kg 5.Kiełbasa parówkowa CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 300 kg 6.Szynka mielona wieprzowa CPV 15131133-6 w szac. ilości 250 kg 7.Flak wołowy w rosole CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 250 kg 8.Pieczeń w bloku CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 9.Serca wołowe CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 200 kg 10.Mielonka śniadaniowa CPV15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 11.Szynka drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 250 kg 12.Polędwica drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 100 kg 13.Mielonka drobiowa CPV 15131135-0 w szacunkowej ilości 250 kg 14.Pasztet CPV 15131131 w szacunkowej ilości 200 kg 15.Salceson biały CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 16.Kaszanka CPV 15131134-3 w szacunkowej ilości 250 kg 17.Pasztet konserwowy 110-140g CPV 15131131-2 w szac. ilości 100 kg 18.Pasztet konserwowy 280-330g CPV 15131131-2 w szac. ilości 200 kg Zadanie 2 1.Mięso mielone mrożone CPV 15131620-7 w szacunkowej ilości 400 kg 2.Mięso wieprzowe gulaszowe CPV 15113000-3 w szac. ilości 100 kg 3.Mięso wołowe kl. II/drobne/ CPV 15111190-7 w szac. ilości 200 kg 4.Boczek wieprz. surowy z/k CPV 15131220-3 w szac. ilości 250 kg 5.Żeberka wieprzowe paski CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 150 kg 6.Kurczaki mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 300 kg 7.Udko z kurczaka mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 200 kg 8.Kości drobiowe mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 450 kg 9.Serca drobiowe mrożone CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 10.Żołądki drobiowe mrożone CPV 15114000-0 w szac. ilości 150 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.13.17.00 - Przetwory mięsne 15.11.40.00 - Podroby 15.13.14.10 - Szynka 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.11.31 - 15.13.11.31 15.13.16.20 - Wołowina mielona 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.11.90 - 15.11.11.90 15.13.12.20 - Bekon 15.11.21.30 - Kurczęta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieniach, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚwiadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz 1655 z 2007 r.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Aresztu Śledczego w Sanoku
ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwiejka 4
38-500 Sanok
tel. (013) 46 550 00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok Na kopercie należy umieścić napis: DOSTAWY ARTYKUŁÓW Z GRUPY MIĘSO I JEGO PRZETWORY.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





