To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Obryte: Przebudowa drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele
Numer ogłoszenia: 234312 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194720 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele o długości 2910 m (pikietaż roboczy trasy o początku 2 + 000, dowiązano do rzeczywistego na końcu odcinka o nawierzchni jezdni bitumicznej a końcowy w km 4+ 910,00 również na styku nawierzchni żwirowej i bitumicznej w m. Sokołowo Parcele). W zakresie opracowania ujęto : - korektę geometrii trasy, - wzmocnienie poboczy, - wzmocnienie gruntowej nawierzchni jezdni o szer. 3,00 ÷ 5,00 m, 2. STAN ISTNIEJĄCY. 2.1 KONFIGURACJA TERENU I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE. Na rozważanym odcinku droga przebiega w terenie równinnym (o różnicy wysokości pomiędzy najwyższym i najniższym punktem 11 m) o charakterze rolniczym z luźną zabudową typu zagrodowego. 2.2 SIEĆ KOMUNIKACYJNA Przedmiotowa droga jest klasy D. Stanowi połączenie przyległych do niej terenów rolnych z gospodarstwami zlokalizowanymi w m. Ciółkowo Rządowe, Ulaski, Sokołowo Parcele oraz stanowi połączenie z siedzibą władz samorządowych stopnia podstawowego w m. Obryte. Na przedmiotowym odcinku posiada połączenia z drogami o nawierzchni gruntowej. 2.3 CHARAKTERYSTYKA TRASY Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 3,0 do 12,00 m. Składa się z dwóch odcinków: - Odcinek od km 2 + 000 do km 3 + 160 - przekrój nieurządzony o nawierzchni gruntowej - Odcinek od km 3 + 160 do km 4 + 910,00 - droga o nawierzchni jezdni z kruszywa naturalnego szer. ok. 5, 0 m ,o szerokości korony około 6,50 - 7,00 m ze szczątkowymi rowami drogowymi. 2.4 WIELKOŚĆ RUCHU DROGOWEGO Z pomiarów natężeń ruchu stwierdzono, że ruch kołowy kwalifikuje się do grupy KR1 z uwzględnieniem docelowego ruchu w 10 roku od daty oddania inwestycji do użytku. 2.5 ODWODNIENIE Na całym odcinku wody opadowe odprowadzane są z pasa drogowego w części do rowów drogowych, które są w znacznym stopniu zamulone. Lokalizacja przepustów: - w km 3 + 562,50 na przedłużeniu rowu melioracyjnego, - w km 4 + 244,00 na przedłużeniu rowu melioracyjnego. 2.6 URZĄDZENIA INŻYNIERYJNE - Linie energetyczne . - Linia napowietrzna NN jest zlokalizowana poza pasem drogowym. - Linia napowietrzna NN przechodzi ponad pasem drogowym w km 2+944; km 2+980; km 3+152; km 3+970. - Linia telekomunikacyjna kablem doziemnym w m. Ulaski - projektowana - Wodociąg w m. Ulaski - na części odcinka w pasie drogowym. 2.7 ZIELEŃ. Nie wchodzi w zakres opracowania. 3. KONCEPCJA ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH 3.1 PROGNOZA RUCHU Ze względu na lokalny charakter omawianego ciągu drogowego nie przewiduje się istotnego wzrostu natężenia ruchu kołowego a szczególnie ciężkiego 100 kN/oś. Wobec tego przyjęto do dalszych obliczeń kategorię ruchu KR1. 3.2 PARAMETRY MODERNIZOWANEGO ODCINKA klasa drogi D prędkość projektowa 40 km/h, szerokość pasa ruchu 3,00÷2,50 m, liczba pasów ruchu 1÷2 w przekroju szlakowym pobocza żwirowe szerokości 0,75÷1,00 m każde obciążenia nawierzchni 100 KN/oś, minimalny promień łuku poziomego 40,00 m, 3.3 POZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE 3.3.1 MODERNIZACJA PRZEBIEGU TRASY Trasę modernizowanego odcinka poprowadzono po linii zaznaczonego pasa drogowego. W całości wykorzystano istniejącą nawierzchnię jezdni gruntowej przyjmując je jako dolną warstwę podbudowy. Łuki o jednostronnym spadku poprzecznym: - w wierzchołku W7 => R7 = 90,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej, - w wierzchołku W11 => R11= 90,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony prawej do lewej, - w wierzchołku W12 => R12=62,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej, - w wierzchołku W14 => R14= 40,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony prawej do lewej, - w wierzchołku W20 => R20= 100,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej, - w wierzchołku W22 => R22= 45,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony prawej do lewej, oraz odcinek od km 2+246,67 do km 2+834,19, i= 3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej. Spadki oraz zmianę szerokości jezdni należy ukształtować na prostych przejściowych o długości Lp=20,00 m. Na pozostałych łukach poziomych i odcinkach prostych przyjęto spadki poprzeczne obustronne (przekrój daszkowy) i = 0,03. Spadki poboczy gruntowych przyjęto i = 0,06. Niweleta modernizowanej drogi podniesiona jest w stosunku do istniejącej średnio 20 - 30 cm . 3.3.2 MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI Na projektowanym odcinku przyjęto następujący przekrój normalny : - przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 5,00 m na odcinkach od km 2+000,00 do km 2+246,67 i od km 2+834,19 do km 4+910,00 oraz 3,00 m na odcinku od km 2+246,67 do km 2+834,19 z obustronnymi poboczami szerokości po 0,75 ÷ 1,00 m każde ( w zależności od szerokości pasa drogowego). Konstrukcje nawierzchni jezdni zostały przyjęte na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r. ) zwanym dalej rozporządzeniem. Docelowo przewiduje się ułożenie warstw nawierzchni bitumicznej. Podłoże gruntowe zakwalifikowano jako G1 od km 2+000,00 do km 4+007,08 i , G2 na odcinku od km 4+007,08 do km 4+910,00. Projektowana konstrukcja nawierzchni: I. Dotyczy odcinków - od km 2+000,00 do km 2+246,67 - od km 3+056,48 do km 3+755,99 - od km 4+007,08 do km 4+910,00 górna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (ze żwiru), grubość warstwy 20 cm, ze względu na wąską jezdnię wykonana na całej szerokości korony, dolna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (z pospółki), grubość warstwy 10 cm . istniejąca nawierzchnia gruntowa. II. Dotyczy odcinków - od km 2+246,67 do km 3+056,48 - od km 3+755,99 do km 4+007,08 górna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (ze żwiru), grubość warstwy 20 cm, ze względu na wąską jezdnię należy wykonać na całej szerokości korony. Przed wykonaniem warstw wzmacniających istniejącą nawierzchnię gruntową należy wyprofilować równiarką do projektowanych spadków i zagęścić. POBOCZA Pobocza przyjęto na całym odcinku o nawierzchni żwirowej ze spadkiem poprzecznym i = 6%. ZJAZDY I SKRZYZOWANIA Z DROGAMI GRUNTOWYMI Istniejące zjazdy indywidualne i publiczne należy dostosować wysokościowo do nowej niwelety jezdni. W opracowaniu uwzględniono 10% rezerwę robót nawierzchniowych związanych z dowiązaniem zjazdów. 3.3.3 ODWODNIENIE - Opracowanie nie obejmuje 3.3.4 PRZEPUSTY ISTNIEJĄCE - Bez zmian. 4. KOLIZJE W związku z projektowaną przebudową nie zachodzi konieczność przekładania urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym. Roboty ziemne prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń obcych należy wykonywać ręcznie. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej wykonanej przez: Wilech s.c., L. Klicki, W. Ruszczyński, ul. Akacjowa 5, 06-400 Ciechanów,, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej www.obryte.biuletyn.net oraz do wglądu w Urzędzie Gminy w Obrytem pokój nr 11 w godz. 800 - 1600. 2. Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest do: - zatrudnienia na swój koszt kierowników budowy oraz złożenia przez nich oświadczeń o podjęciu obowiązków wymaganych przez PINB 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych robót i za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz instrukcjami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę brutto obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej . 4. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem a przedmiarem robót ( które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 5. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania a nie wynikające z dokumentacji projektowej i których wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielenia zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 6. Przedmiar robót, służy Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z rozdz. IV SIWZ. 7. Jeżeli w Dokumentacji projektowej, w opisie zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do określonych w niej materiałów, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o parametrach równoważnych nie gorszych niż wskazane w tych dokumentach. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót przy uwzględnieniu metody uproszczonej. 9. W przypadku gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionego Przedmiaru robót. 10. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zostali zaproszeni do składania ofert oraz którym przekazano niniejszą SIWZ wraz z załącznikami. 11. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zadania której wykonanie można powierzyć podwykonawcom. 12. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2015 r. 13. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na zasadach ogólnych określonych w umowie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOD-MART Grzegorz Godlewski, ul. Wyszkowska 1, 07-205 Rząśnik, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 422331,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195707,70
Oferta z najniższą ceną: 195707,70 / Oferta z najwyższą ceną: 195707,70
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





