Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Giżycko: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO NAPĘDU POJAZDÓW GMINNEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO
Numer ogłoszenia: 234264 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny w Giżycku, Bystry 1H, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299480, fax 087 4299480.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ugg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO NAPĘDU POJAZDÓW GMINNEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup oleju napędowego dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego w Giżycku w ilości ok. 120 000 litrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium: 7.000 zł (siedem tysięcy złotych), wpłacona na konto PKO BP SA 74 1020 4753 0000 0602 0038 7290.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) posiadać koncesję uprawniającą do obrotu paliwami płynnymi oraz uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, a także dodatkowe uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto, Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu: 1) możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę oraz w obrębie granic administracyjnych miasta i gminy Giżycko, 2) możliwość tankowania bezgotówkowego z tygodniowym okresem rozliczeniowym i minimum 14 dniowym terminem płatności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, z oświadczeniem do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 7) Dokument poświadczający spełnienie kryteriów jakościowych oferowanego oleju napędowego. 3. Inne dokumenty: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Dokument potwierdzający cenę detaliczną / brutto / 1 litra oleju napędowego na dystrybutorze Wykonawcy w dniu 20.12.2007 r. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferta wspólna, składana przez Wykonawców musi być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać: 1) Oświadczenia lub dokumenty, dotyczące każdego Wykonawcy, 2) Wypełniony formularz oferty, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane przez pełnomocnika Wykonawców w ich imieniu, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny w Giżycku Bystry 1 H 11-500 Giżycko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny w Giżycku Bystry 1 H 11-500 Giżycko sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Budowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku przy ul. Stanisława Moniuszki 5 w Giżycku etap I - Budowa trybun w Giżycku",
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj" - III
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GOŁDAPI.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie elektronicznych kart flotowych na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z PŁYNEM ADBLUE
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów)
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz tankowanie pojazdów z dystrybutora Wykonawcy dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o. o. w Człuchowie
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.