eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-09-09

Gdañsk: ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej
Numer og³oszenia: 234226 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 221258 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdañska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdañsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej. P³ywalnia sk³ada siê z 2 basenów : 1) du¿ego o wymiarach niecki (d³ugo¶æ 25 m, szeroko¶æ 12,5 m oraz g³êboko¶ci od 1,40 m do 3,60 m) 2) ma³ego o wymiarach niecki (d³ugo¶æ 12,5 m, szeroko¶æ 6 m i g³êboko¶ci 0,90 m do 1.10 m). 2. Szczegó³owy opis obowi±zków i odpowiedzialno¶ci ratowników zawiera za³. nr 2 do umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej wyniesie 13 500 godzin w okresie trwania umowy. Podana warto¶æ jest szacunkowa. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w ca³o¶ci. Rzeczywiste ilo¶ci godzin wynikaæ bêd± z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. 4. W okresie 01/07/2016 - 31/08/2016 Zamawiaj±cy przewiduje ¶wiadczenie us³ugi w godzinach 12.00 - 20.00. Informacja potwierdzaj±ca ¶wiadczenie us³ug (lub rezygnacjê) w okresie lipiec, sierpieñ bêdzie przekazana Wykonawcy do dnia 01 maja 2016 roku. 5. Us³uga ratownictwa wodnego winna byæ ¶wiadczona codziennie, 7 dni w tygodniu, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni i godzin indywidualnie ustalanych przez Zamawiaj±cego (dni i godziny rektorskie). P³ywalnie Centrum Sportu Akademickiego s± czynne: 1) poniedzia³ek - pi±tek: 6.00 - 22.00 2) sobota- niedziela: 6.00 - 22.00 6. Us³ugi ratownictwa wodnego na p³ywalni winne byæ wykonywane zgodnie z obowi±zuj±c± ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. nr 208 poz. 1240 z pó¼. zm oraz zgodnie z innymi aktami prawnymi powszechnie obowi±zuj±cymi, uzupe³niaj±cymi podan± regulacjê prawn±, a tak¿e zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do umowy, okre¶laj±cym zakres obowi±zków i odpowiedzialno¶ci ratowników pe³ni±cych dy¿ury na p³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej. 7. Zadania ratowników podczas pe³nienia dy¿uru na basenie Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej: 7.1. Dbanie o bezpieczeñstwo osób przebywaj±cych w wodzie oraz dbanie o ³ad i porz±dek w hali basenowej okre¶lony w regulaminach wewnêtrznych; 7.2. Sta³e obserwowanie obszaru basenów i niezw³oczne reagowanie na ka¿dy sygna³ wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej poprzez: 1) Przebywanie na swoim stanowisku pracy w okresie trwania dy¿uru, 2) Przynajmniej raz na pó³ godziny obej¶cie niecki basenowej i skontrolowanie stanu bezpieczeñstwa oraz ilo¶ci osób przebywaj±cych w wodzie, 3) Reagowanie na przekroczenie maksymalnej ilo¶ci osób w niecce; 7.3. Kontrola poprzez oglêdziny stanu urz±dzeñ oraz sprzêtu i wyposa¿enia basenu pod wzglêdem bezpieczeñstwa osób k±pi±cych siê i korzystaj±cych z basenów, a w razie potrzeby czasowe wy³±czanie okre¶lonych obszarów p³ywalni, poprzez: 1) Przed objêciem dy¿uru sprawdzenie stanu technicznego i umiejscowienia: kó³ ratunkowych, ¿erdzi, lin torowych, drabinek wej¶ciowych, stanu glazury dna i ¶cian niecek oraz stanu wyposa¿enia punktu sanitarnego, 2) Informowaniu konserwatorów lub kierownika obiektu o wszystkich zagro¿eniach i zauwa¿onych usterkach stwarzaj±cych niebezpieczeñstwo, 3) Niezw³oczne informowanie kierownika obiektu o zaistnia³ych nieprawid³owo¶ciach poprzez telefon oraz wpisanie w Dzienniku pracy ratownika. W razie zaistnienia sytuacji stwarzaj±cych zagro¿enie bezpieczeñstwa wy³±czyæ dane urz±dzenie lub ca³y akwen, 4) Sprawdzenie stanu technicznego wyposa¿enia osobistego (gwizdek); 7.4. Oczyszczanie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do k±pieli ze wszystkich przedmiotów mog±cych spowodowaæ skaleczenie lub inny nieszczê¶liwy wypadek, poprzez wzrokow± lustracja powierzchni oraz dna basenu, a w przypadku stwierdzenia przedmiotów mog±cych spowodowaæ wypadek natychmiastowe ich usuniêcie. W razie niemo¿no¶ci usuniêcia przedmiotu poinformowanie konserwatora lub kierownika obiektu; 7.5. Utrzymanie czysto¶ci na stanowisku pracy , poprzez: 1) codzienne, dwukrotne mycie rynienek na pla¿y du¿ego basenu oraz sp³ukanie pla¿y i ¶ci±gniêcie pozosta³ej wody, 2) na ma³ym basenie - sp³ukaniu pla¿y i ¶ci±gniêciu wody, a tak¿e sprz±tniêciu pomieszczeñ ratowników, 3) Sprz±tanie bêdzie nastêpowaæ w ci±gu dnia o godz. 11:30 w przerwie miêdzy zajêciami oraz po ostatnim zakoñczonym blok, kiedy basen bêdzie wynajêty; 7.6. Zgodnie z Regulaminem p³ywalni reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu 7.7. Dokonywanie pomiarów temperatury wody co 2 godziny, poprzez: 1) dokonanie pomiaru temperatury wody, 2) Wprowadzenie warto¶ci na tablice elektroniczne i do dziennika pracy ratownika; 7.8. Skontrolowanie stanu artyku³ów medycznych, a w przypadku ich braku wnioskowanie o uzupe³nienie ¶rodków medycznych; 7.9. Sprawdzenie stanu technicznego oraz poprawno¶ci dzia³ania sprzêtu medycznego; 7.10. Bie¿±ce prowadzenie dziennika pracy: 1) Przed objêciem dy¿uru sprawdzenie wyznaczonego miejsca pe³nionej s³u¿by ratowniczej i potwierdzenie w³asnorêcznym podpisem, 2) W trakcie dy¿uru bie¿±ce uzupe³nianie wpisów, 3) Bezwzglêdny obowi±zek odnotowania wszelkich zdarzeñ i faktów mog±cych mieæ wp³yw na zapewnienie bezpieczeñstwa osobom korzystaj±cym z obiektu, 4) Po zakoñczonym dy¿urze i jego zdaniu odnotowanie tego faktu w dzienniku pracy, 5) Po zakoñczonym dy¿urze dok³adne opisanie wszystkich sytuacji zaistnia³ych podczas dy¿uru, które nie wymaga³y zastosowania procedury wypadkowej, 6) Informowanie o zdarzeniach i pozornie niegro¼nych wypadkach, poprzez zapisanie w Dzienniku pracy ratownika, a je¿eli zachodzi potrzeba dzienniku pracy punktu sanitarnego; 7.11. Zapobieganie dewastacji i kradzie¿y mienia, poprzez: 1) Reagowanie na wszelkie manipulacje przy urz±dzeniach znajduj±cych siê na basenie, 2) Zwracanie uwagi na wnoszone przedmioty, a w przypadkach podejrzanych informowanie kierownika obiektu, 3) Nie dopuszczanie do przenoszenia sprzêtu z miejsc wyznaczonych na hali basenowej, 4) Reagowanie na próby niszczenia desek, p³ywaków i innego sprzêtu. 8. Zamawiaj±cy zapewnia ¶rodki czysto¶ci oraz pomieszczenie socjalne dla ratowników.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.25.20.00 - S³u¿by ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Pomorskiego, ul. Litewska 2, 80-719 Gdañsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 243000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 256500,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 256500,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 363015,00

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.