eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-08-27

Gdañsk: ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej
Numer og³oszenia: 221258 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdañska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdañsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pg.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej. P³ywalnia sk³ada siê z 2 basenów : 1) du¿ego o wymiarach niecki (d³ugo¶æ 25 m, szeroko¶æ 12,5 m oraz g³êboko¶ci od 1,40 m do 3,60 m) 2) ma³ego o wymiarach niecki (d³ugo¶æ 12,5 m, szeroko¶æ 6 m i g³êboko¶ci 0,90 m do 1.10 m). 2. Szczegó³owy opis obowi±zków i odpowiedzialno¶ci ratowników zawiera za³. nr 2 do umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej wyniesie 13 500 godzin w okresie trwania umowy. Podana warto¶æ jest szacunkowa. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w ca³o¶ci. Rzeczywiste ilo¶ci godzin wynikaæ bêd± z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. 4. W okresie 01/07/2016 - 31/08/2016 Zamawiaj±cy przewiduje ¶wiadczenie us³ugi w godzinach 12.00 - 20.00. Informacja potwierdzaj±ca ¶wiadczenie us³ug (lub rezygnacjê) w okresie lipiec, sierpieñ bêdzie przekazana Wykonawcy do dnia 01 maja 2016 roku. 5. Us³uga ratownictwa wodnego winna byæ ¶wiadczona codziennie, 7 dni w tygodniu, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni i godzin indywidualnie ustalanych przez Zamawiaj±cego (dni i godziny rektorskie). P³ywalnie Centrum Sportu Akademickiego s± czynne: 1) poniedzia³ek - pi±tek: 6.00 - 22.00 2) sobota- niedziela: 6.00 - 22.00 6. Us³ugi ratownictwa wodnego na p³ywalni winne byæ wykonywane zgodnie z obowi±zuj±c± ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. nr 208 poz. 1240 z pó¼. zm oraz zgodnie z innymi aktami prawnymi powszechnie obowi±zuj±cymi, uzupe³niaj±cymi podan± regulacjê prawn±, a tak¿e zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do umowy, okre¶laj±cym zakres obowi±zków i odpowiedzialno¶ci ratowników pe³ni±cych dy¿ury na p³ywalni Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej. 7. Zadania ratowników podczas pe³nienia dy¿uru na basenie Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdañskiej: 7.1. Dbanie o bezpieczeñstwo osób przebywaj±cych w wodzie oraz dbanie o ³ad i porz±dek w hali basenowej okre¶lony w regulaminach wewnêtrznych; 7.2. Sta³e obserwowanie obszaru basenów i niezw³oczne reagowanie na ka¿dy sygna³ wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej poprzez: 1) Przebywanie na swoim stanowisku pracy w okresie trwania dy¿uru, 2) Przynajmniej raz na pó³ godziny obej¶cie niecki basenowej i skontrolowanie stanu bezpieczeñstwa oraz ilo¶ci osób przebywaj±cych w wodzie, 3) Reagowanie na przekroczenie maksymalnej ilo¶ci osób w niecce; 7.3. Kontrola poprzez oglêdziny stanu urz±dzeñ oraz sprzêtu i wyposa¿enia basenu pod wzglêdem bezpieczeñstwa osób k±pi±cych siê i korzystaj±cych z basenów, a w razie potrzeby czasowe wy³±czanie okre¶lonych obszarów p³ywalni, poprzez: 1) Przed objêciem dy¿uru sprawdzenie stanu technicznego i umiejscowienia: kó³ ratunkowych, ¿erdzi, lin torowych, drabinek wej¶ciowych, stanu glazury dna i ¶cian niecek oraz stanu wyposa¿enia punktu sanitarnego, 2) Informowaniu konserwatorów lub kierownika obiektu o wszystkich zagro¿eniach i zauwa¿onych usterkach stwarzaj±cych niebezpieczeñstwo, 3) Niezw³oczne informowanie kierownika obiektu o zaistnia³ych nieprawid³owo¶ciach poprzez telefon oraz wpisanie w Dzienniku pracy ratownika. W razie zaistnienia sytuacji stwarzaj±cych zagro¿enie bezpieczeñstwa wy³±czyæ dane urz±dzenie lub ca³y akwen, 4) Sprawdzenie stanu technicznego wyposa¿enia osobistego (gwizdek); 7.4. Oczyszczanie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do k±pieli ze wszystkich przedmiotów mog±cych spowodowaæ skaleczenie lub inny nieszczê¶liwy wypadek, poprzez wzrokow± lustracja powierzchni oraz dna basenu, a w przypadku stwierdzenia przedmiotów mog±cych spowodowaæ wypadek natychmiastowe ich usuniêcie. W razie niemo¿no¶ci usuniêcia przedmiotu poinformowanie konserwatora lub kierownika obiektu; 7.5. Utrzymanie czysto¶ci na stanowisku pracy , poprzez: 1) codzienne, dwukrotne mycie rynienek na pla¿y du¿ego basenu oraz sp³ukanie pla¿y i ¶ci±gniêcie pozosta³ej wody, 2) na ma³ym basenie - sp³ukaniu pla¿y i ¶ci±gniêciu wody, a tak¿e sprz±tniêciu pomieszczeñ ratowników, 3) Sprz±tanie bêdzie nastêpowaæ w ci±gu dnia o godz. 11:30 w przerwie miêdzy zajêciami oraz po ostatnim zakoñczonym blok, kiedy basen bêdzie wynajêty; 7.6. Zgodnie z Regulaminem p³ywalni reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu 7.7. Dokonywanie pomiarów temperatury wody co 2 godziny, poprzez: 1) dokonanie pomiaru temperatury wody, 2) Wprowadzenie warto¶ci na tablice elektroniczne i do dziennika pracy ratownika; 7.8. Skontrolowanie stanu artyku³ów medycznych, a w przypadku ich braku wnioskowanie o uzupe³nienie ¶rodków medycznych; 7.9. Sprawdzenie stanu technicznego oraz poprawno¶ci dzia³ania sprzêtu medycznego; 7.10. Bie¿±ce prowadzenie dziennika pracy: 1) Przed objêciem dy¿uru sprawdzenie wyznaczonego miejsca pe³nionej s³u¿by ratowniczej i potwierdzenie w³asnorêcznym podpisem, 2) W trakcie dy¿uru bie¿±ce uzupe³nianie wpisów, 3) Bezwzglêdny obowi±zek odnotowania wszelkich zdarzeñ i faktów mog±cych mieæ wp³yw na zapewnienie bezpieczeñstwa osobom korzystaj±cym z obiektu, 4) Po zakoñczonym dy¿urze i jego zdaniu odnotowanie tego faktu w dzienniku pracy, 5) Po zakoñczonym dy¿urze dok³adne opisanie wszystkich sytuacji zaistnia³ych podczas dy¿uru, które nie wymaga³y zastosowania procedury wypadkowej, 6) Informowanie o zdarzeniach i pozornie niegro¼nych wypadkach, poprzez zapisanie w Dzienniku pracy ratownika, a je¿eli zachodzi potrzeba dzienniku pracy punktu sanitarnego; 7.11. Zapobieganie dewastacji i kradzie¿y mienia, poprzez: 1) Reagowanie na wszelkie manipulacje przy urz±dzeniach znajduj±cych siê na basenie, 2) Zwracanie uwagi na wnoszone przedmioty, a w przypadkach podejrzanych informowanie kierownika obiektu, 3) Nie dopuszczanie do przenoszenia sprzêtu z miejsc wyznaczonych na hali basenowej, 4) Reagowanie na próby niszczenia desek, p³ywaków i innego sprzêtu. 8. Zamawiaj±cy zapewnia ¶rodki czysto¶ci oraz pomieszczenie socjalne dla ratowników..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.25.20.00 - S³u¿by ratownicze .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przyst±pienia do przetargu jest wniesienie przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium w wysoko¶ci: 7 200,00 PLN. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy zamawiaj±cego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdañsk, z dopiskiem: WADIUM - do przetargu na ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i udzielania pomocy przedlekarskiej na 2 basenach P³ywalni Centrum Sportu Akademickiego PG - ZP/284/055/U/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym zamawiaj±cego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form okre¶lonych w pkt. 2 ppkt b) do e) nastêpuje poprzez dorêczenie za pokwitowaniem orygina³u dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdañskiej - I piêtro Gmach G³ówny skrzyd³o B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 900 do 1300 lub przes³anie poczt± na adres Kwestura Politechniki Gdañskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdañsk. Kopiê pokwitowania wniesienia wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 5. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± potwierdzenie wniesienia wadium lub jego kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej b±d¼ gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi byæ bezwarunkowa i nieodwo³alna, p³atna na ka¿de wezwanie oraz obejmowaæ wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a tak¿e musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± okre¶lony w SIWZ. W przypadku porêczeñ musz± one gwarantowaæ p³atno¶æ na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego i obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê. W przypadku, gdy nie bêdzie spe³niony którykolwiek ze wskazanych powy¿ej wymogów, zamawiaj±cy uzna, ¿e wadium nie zosta³o wniesione i wykluczy wykonawcê z udzia³u w postêpowaniu. 7. Wycofanie oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy pzp. 9. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. 10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zgodê Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie us³ug ratownictwa wodnego.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (wykonywaniu) w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 us³ugi trwaj±cej co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±cej na us³ugach ratownictwa wodnego oraz pomocy przedlekarskiej na basenach o warto¶ci co najmniej 120 000 z³ brutto.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez wykonawcê o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e dysponuje wykwalifikowana kadr± ratownicz±: co najmniej 12 osobami posiadaj±cymi uprawnienia ratownika wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011, poz. 1240 ze zm.), z których 2 osoby bêd± odpowiedzialne z ramienia Wykonawcy za nadzór nad zespo³em ratowników.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez wykonawcê o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty; o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e dysponuje wykwalifikowana kadr± ratownicz± (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ); opcjonalnie: pisemnego zobowi±zania podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zaleca siê aby zobowi±zanie zawiera³o: zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, zakres i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; dokument zalecany: potwierdzenie wniesienia wadium (kopia przelewu lub pokwitowanie) na wybran± czê¶æ zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Do¶wiadczenie wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy pzp zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany umowy: - terminu realizacji umowy, je¿eli do dnia 30 czerwca 2017 r. kwota warto¶ci umowy, o której mowa w §3 ust. 2 umowy, nie zostanie wykorzystana . W takim przypadku zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przed³u¿enia umowy do czasu wykorzystania kwoty warto¶ci umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do 30 czerwca 2018 roku; - osób realizuj±cych us³ugê (innych ni¿ w za³±czniku nr 3 do umowy). W takim przypadku wykonawca bêdzie zobowi±zany przed przyst±pieniem do realizacji us³ugi przy udziale tych osób do dostarczenia zamawiaj±cemu kopii dokumentów posiadanie przez te osoby uprawnieñ ratownika wodnego ze min. Ratownika Wodnego P³ywalni lub wy¿szym. Zmiana ta nie wymaga zmian postanowieñ umowy w formie pisemnej; - zmiany zakresu lub warunków wykonywania us³ug wynikaj±cych z umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, je¿eli zmiana ta wp³ywa na zakres lub warunki wykonywania ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy; - dostosowania postanowieñ umowy do wydanych decyzji, wytycznych i zaleceñ wydanych przez uprawnione organy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.pg.gda.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Gdañska, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 80-233 Gdañsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach G³ówny PG, skrzyd³o B, pok. 212.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Gdañska, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 80-233 Gdañsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach G³ówny PG, skrzyd³o B, pok. 212.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.