eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej P³ywalni Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.



Og³oszenie z dnia 2024-05-17

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej P³ywalni Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET WARMIÑSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.opalach@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej P³ywalni Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8c1af9b-1378-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00328175

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy. Regulamin znajduje siê na stronie g³ównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcja pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze
Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256kbit/s.https: platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla minimalnej o rozdzielczo¶ciekranu1024x768 pikseli.3. Limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty wynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci
150 MB ka¿dy.4.Szczegó³owe informacje dotycz±ce, formatu przesy³anych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy, w których okre¶lono w szczególno¶ci ¿e:4.1.Szyfrowanie ofert odbywa siê automatycznie przez system.4.2. Za datê przekazania oferty,wniosków,zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do
Zamawiaj±cego podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietleniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.4.3. Oferta lub wniosek powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawieraj±cych dokumenty
tekstowe,tekstowo-graficzne stosuje siê:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Uniwersytet Warmiñsko-Mazurski w Olsztynie, ul. M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097, 3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.5. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ. 7. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.8. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie
zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:- art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,- art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.9. W celu
zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 2 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.- Udostêpnianie protoko³ui za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub
¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s±
przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu),Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.-
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporz±dzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 185/2024/TP/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej P³ywalni Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu zamówienia” - Za³±cznik nr 1 do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie formularzem cenowym

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz±
liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone poni¿ej kryteria:
2. Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi kryteriami

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lanej dzia³alno¶ci tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli posiada aktualne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego, nadane przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, w drodze decyzji administracyjnej, wydanej na podstawie art. 12 ust. 1 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych;
1.2. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca znajduje siê w odpowiedniej sytuacji finansowej lub ekonomicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 200 000,00 z³ (dwie¶cie tysiêcy z³otych).
1.3. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, je¿eli wyka¿e posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia, w realizacji co najmniej dwóch zamówieñ w zakresie ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zabezpieczeniem ratownictwa wodnego o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100);
1.4. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowaæ odpowiednimi osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj±cymi wymagane kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie, niezbêdne do wykonywania zamówienia, tj. minimum sze¶cioma osobami o kwalifikacjach ratownika wodnego w rozumieniu Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych tj. posiadaj±cymi:
pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych, orazwiedzê i umiejêtno¶ci w zakresie ratownictwa wodnego i technik p³ywackich oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym potwierdzone za¶wiadczeniem o ukoñczeniu szkolenia ratowników wodnych, oraz
wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u ratownika, oraz
aktualne za¶wiadczenie lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania pracy na stanowisku ratownika.
1.5. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp. oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-10 Ustawy Pzp. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
1.6. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1.O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej w postêpowaniu niezale¿nie od
innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
za³±cznik nr 5 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1.1. aktualna decyzja ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych udzielaj±ca zgody na wykonywanie ratownictwa wodnego na podstawie art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 tj. ze zm);
1.2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nienie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku.
1.3. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy , sporz±dzony wg Za³±cznika nr 7 do SWZ.
1.4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wg Za³±cznika nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:
1.1. wype³niony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
1.2. wype³niony i podpisany Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ,
1.3. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
1.4. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
1.5. wype³nione i podpisane zobowi±zanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
1.6. w przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
1.7. w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
2.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,2.2. wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
2.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 3 i nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. O¶wiadczeniu wstêpnym nale¿y wskazaæ te warunki udzia³u w postêpowaniu, które spe³nia Wykonawca sk³adaj±cy o¶wiadczenie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp. dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
a) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy – je¶li na podstawie odrêbnych przepisów nast±pi± zmiany stawek podatku: w takiej sytuacji stosuje siê stawkê podatku VAT aktualn± na dzieñ wystawienia faktury VAT;
b) w zakresie zmiany osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w wykazie osób –Zmiana którejkolwiek z tych osób musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i zaakceptowana przez Zamawiaj±cego. Zmiana taka mo¿liwa jest tylko i wy³±cznie na osoby spe³niaj±ce wszystkie wymogi okre¶lone w SWZ oraz posiadaj±ce kwalifikacje i do¶wiadczenie nie gorsze od wymaganych przez Zamawiaj±cego.
c) gdy konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami poza kontrol± stron, których dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególno¶ci takich okoliczno¶ci jak zagro¿enie epidemiologiczne, zamieszki , akty terroru, zamkniêcie granic, rz±dowe ograniczenia miêdzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczno¶ci o charakterze tzw. Si³y wy¿szej. W czasie trwania si³y wy¿szej Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Wykonawca do³o¿y wszelkich starañ , aby pomimo istnienia si³y wy¿szej zapewniæ ci±g³o¶æ dostaw wszystkich produktów na bie¿±co i zgodnie ze sk³adanymi zamówieniami oraz zobowi±zuje siê informowaæ Zamawiaj±cego niezw³ocznie i na bie¿±co o wszelkich trudno¶ciach zwi±zanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku wyst±pienia zmian o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nast±pi, je¿eli strona Umowy, która wnioskuje o tê zmianê w przedstawionej kalkulacji kosztów wykonania zadania wyka¿e wp³yw zmian o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp na koszty wykonania zadania.
4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp nast±pi w formie aneksu do Umowy, który obowi±zywa³ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów, na podstawie których dokonane zostan± zmiany o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ze wzglêdu na wzrost materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w 2023 r.
6. Minimalny poziom wzrostu kosztów wykonania umowy, uprawniaj±cy strony do zmiany umowy, wynosi 5% ceny wskazanej w § 12 ust.1.pkt. 2.
7. Maksymalna wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia z powodów wymienionych w niniejszym paragrafie wynosi ³±cznie 10% ceny wskazanej w § 12 ust.1.pkt. 2.
8. Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w niniejszym paragrafie po 6 miesi±cach obowi±zywania umowy.
9. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny byæ dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-30 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.