To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Poznań: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 234225 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 204951 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8476471, fax 061 8480700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z następującym podziałem na części zamówienia: Część A: Stacje robocze z monitorem- 27 szt. Część B: Notebooki - 3 szt. Część C: Drukarki laserowe sieciowe monochromatyczne( małe) - 3 szt. Część D: Drukarki laserowe sieciowe monochromatyczne (średnie) - 1 szt. Część E: Skanery - 3 szt. Część F: Monitory - 10 szt. Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do magazynu Zamawiającego, który znajduje się w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w godzinach pracy magazynu, tj. od 700 do 1400 (od poniedziałku do piątku). Instalacja obejmuje uruchomienie i sprawdzenie poprawnego funkcjonowania sprzętu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poprawne działanie sprzętu informatycznego na następujących zasadach: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt jest zgodny z dokumentacją techniczną. Warunki gwarancji są jednolite dla całej dostawy. Wykonawca gwarantuje poprawność działania sprzętu przez okres 36 miesięcy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego i jakościowego - ostatniego protokołu z kompletu dostawy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu, jeśli są one wymagane przez producenta oraz do napraw sprzętu, poprzez oferowaną sieć serwisową, w miejscu zainstalowania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Nieodpłatność obejmuje zarówno robociznę jak i uszkodzone lub zużyte części zamienne. 3) Stwierdzone wady lub niesprawne działanie sprzętu Wykonawca zobowiązuje się usunąć w terminie 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. Czas naprawy, od zgłoszenia awarii do jej zakończenia, jest wyłączony z okresu gwarancyjnego. 4) W przypadku niemożności usunięcia wad w terminie, o którym mowa w ppkt. 3) Wykonawca zobowiązany jest na czas naprawy dostarczyć równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 5) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań wynikających z ppkt. 3) lub 4) Zamawiający może dokonać tych czynności we własnym zakresie, a kosztami obciążyć Wykonawcę. 6) Gwarancja obejmuje bezpłatną aktualizację BIOS-u, oprogramowania sprzętowego i sterowników w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nośnik zawierający te aktualizacje (Odpowiednio do części zamówienia). 7) Zapisy karty gwarancyjnej, jeśli jest zastosowana, sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy są nieważne. 8) W przypadku takiego uszkodzenia dysku twardego, że nie będzie już możliwe skasowanie zawartych w nim danych za pomocą komputera, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego dysku na nowy. Uszkodzony dysk (a przynajmniej nośniki danych) pozostanie u użytkownika komputera. (Odpowiednio do części zamówienia). 9) Zasady dotyczące danych określone w ppkt. 8) dotyczą również naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, niezależnie od tego, jakiego elementu urządzenia naprawa będzie dotyczyła. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w przypadku nie wykonania naprawy w terminie 30 dni od zgłoszenia wady przez Zamawiającego oraz w przypadku ponownego wystąpienia wady części sprzętu, po wykonaniu trzech napraw dotyczących tego samego zespołu. 11) Zamawiający ma prawo dokonywania rozbudowy sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczną przez wykwalifikowany personel Zamawiającego bez utraty gwarancji. Gwarancja obejmuje używanie sprzętu w Urzędzie Statystycznym w Poznaniu oraz jego Oddziałach. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30214000-2-stacje robocze, 30231250-4-monitory, 30213100-6-notebooki, 30233231-9-drukarki laserowe, 30216120-3-skanery komputerowe, 30241000-0- oprogramowanie komputerowe. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub zobowiązania się do samodzielnego wykonania całej dostawy. 6. Wykonawca ponosi koszty związane z ubezpieczeniem i transportem sprzętu do miejsca przeznaczenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.21.61.20-3, 30.24.10.00-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58410 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Stacje robocze z monitorem.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TECHNOLOGY SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TECHNOLOGY SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Global Technology Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56349
- Oferta z najniższą ceną: 56349 / oferta z najwyższą ceną: 56349
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Drukarki laserowe sieciowe monochromatyczne (małe).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TECHNOLOGY SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TECHNOLOGY SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Global Technology, ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2061
- Oferta z najniższą ceną: 2061 / oferta z najwyższą ceną: 2061
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Prace naprawcze w szklarniach nr 5, 6, 7, 8 w Ogrodzie Botanicznym UAM
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
- Utrzymanie i aktualizacja funkcjonalności Platformy Doradczej eDWIN oraz wsparcie deweloperskie w 2025 roku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach realizacji projektu pn. "Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap IV".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.