eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Poznań: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 234225 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 204951 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8476471, fax 061 8480700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z następującym podziałem na części zamówienia: Część A: Stacje robocze z monitorem- 27 szt. Część B: Notebooki - 3 szt. Część C: Drukarki laserowe sieciowe monochromatyczne( małe) - 3 szt. Część D: Drukarki laserowe sieciowe monochromatyczne (średnie) - 1 szt. Część E: Skanery - 3 szt. Część F: Monitory - 10 szt. Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do magazynu Zamawiającego, który znajduje się w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w godzinach pracy magazynu, tj. od 700 do 1400 (od poniedziałku do piątku). Instalacja obejmuje uruchomienie i sprawdzenie poprawnego funkcjonowania sprzętu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poprawne działanie sprzętu informatycznego na następujących zasadach: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt jest zgodny z dokumentacją techniczną. Warunki gwarancji są jednolite dla całej dostawy. Wykonawca gwarantuje poprawność działania sprzętu przez okres 36 miesięcy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego i jakościowego - ostatniego protokołu z kompletu dostawy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu, jeśli są one wymagane przez producenta oraz do napraw sprzętu, poprzez oferowaną sieć serwisową, w miejscu zainstalowania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Nieodpłatność obejmuje zarówno robociznę jak i uszkodzone lub zużyte części zamienne. 3) Stwierdzone wady lub niesprawne działanie sprzętu Wykonawca zobowiązuje się usunąć w terminie 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. Czas naprawy, od zgłoszenia awarii do jej zakończenia, jest wyłączony z okresu gwarancyjnego. 4) W przypadku niemożności usunięcia wad w terminie, o którym mowa w ppkt. 3) Wykonawca zobowiązany jest na czas naprawy dostarczyć równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 5) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań wynikających z ppkt. 3) lub 4) Zamawiający może dokonać tych czynności we własnym zakresie, a kosztami obciążyć Wykonawcę. 6) Gwarancja obejmuje bezpłatną aktualizację BIOS-u, oprogramowania sprzętowego i sterowników w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nośnik zawierający te aktualizacje (Odpowiednio do części zamówienia). 7) Zapisy karty gwarancyjnej, jeśli jest zastosowana, sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy są nieważne. 8) W przypadku takiego uszkodzenia dysku twardego, że nie będzie już możliwe skasowanie zawartych w nim danych za pomocą komputera, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego dysku na nowy. Uszkodzony dysk (a przynajmniej nośniki danych) pozostanie u użytkownika komputera. (Odpowiednio do części zamówienia). 9) Zasady dotyczące danych określone w ppkt. 8) dotyczą również naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, niezależnie od tego, jakiego elementu urządzenia naprawa będzie dotyczyła. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w przypadku nie wykonania naprawy w terminie 30 dni od zgłoszenia wady przez Zamawiającego oraz w przypadku ponownego wystąpienia wady części sprzętu, po wykonaniu trzech napraw dotyczących tego samego zespołu. 11) Zamawiający ma prawo dokonywania rozbudowy sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczną przez wykwalifikowany personel Zamawiającego bez utraty gwarancji. Gwarancja obejmuje używanie sprzętu w Urzędzie Statystycznym w Poznaniu oraz jego Oddziałach. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30214000-2-stacje robocze, 30231250-4-monitory, 30213100-6-notebooki, 30233231-9-drukarki laserowe, 30216120-3-skanery komputerowe, 30241000-0- oprogramowanie komputerowe. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub zobowiązania się do samodzielnego wykonania całej dostawy. 6. Wykonawca ponosi koszty związane z ubezpieczeniem i transportem sprzętu do miejsca przeznaczenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.21.61.20-3, 30.24.10.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58410 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Stacje robocze z monitorem.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Global Technology Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 56349
  • Oferta z najniższą ceną: 56349 / oferta z najwyższą ceną: 56349
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Drukarki laserowe sieciowe monochromatyczne (małe).

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Global Technology, ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2061
  • Oferta z najniższą ceną: 2061 / oferta z najwyższą ceną: 2061
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.