eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Częściowe dostosowanie Budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kielcach do wymogów ochrony przeciwpożarowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Kielce: Częściowe dostosowanie Budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kielcach do wymogów ochrony przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 234198 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej , ul. Tadeusza Kościuszki 5, 25-310 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 34 439 82, faks 41 34 439 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowe dostosowanie Budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kielcach do wymogów ochrony przeciwpożarowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie częściowych robót adaptacyjnych do wymogów przeciwpożarowych. Impregnacja konstrukcji drewnianych oraz wymiana i montaż hydrantów wewnętrznych dla Budynku szkoły zgodnie z projektem w zakresie: Część I Impregnacje ogniochronna elementów drewnianych preparatem o charakterze ogniochronnym i biochronnym na korytarzach budynku szkoły, klatce schodowej oraz dwóch ścianach sali gimnastycznej na powierzchni 880,00 m2 (zalecany obmiar własny) Po wykonaniu impregnacji należy wystawić stosowną dokumentację podpisaną przez uprawnionych specjalistów. Dokumentacja ma być potwierdzeniem dla Państwowej Straży Pożarnej na wykonanie obowiązków wynikających §258.1 i 2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 75, poz. 690), w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Część II Rozbudowa instalacji ppoż. Istniejących hydrantów wewnętrznych wraz z wymianą części istniejących hydrantów 1 demontaż istniejących hydrantów wewnętrznych wraz z osprzętem, 2 demontaż istniejących skrzynek hydrantowych, 3 wykucie wnęk w murach pod montaż skrzynek hydrantowych, 4 montaż skrzynek hydrantowych naściennych 4 szt. 5 montaż szafek hydrantowych kompletnych wnękowych - 5 szt. 6 wykonanie prób szczelności instalacji, ciśnienia, wydajności, 7) uzupełnienia, zamurowania otworów, uzupełnienie uszkodzeń tynku, 8) przywrócenie ścianom wokół hydrantów stanu pierwotnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00-8, 45.34.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwojka.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 w Kielcach ul. Kościuszki 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 w Kielcach ul. Kościuszki 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.09.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Impregnacje ogniochronna elementów drewnianych preparatem o charakterze ogniochronnym i biochronnym w budynku szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Impregnacje ogniochronna elementów drewnianych preparatem o charakterze ogniochronnym i biochronnym na korytarzach budynku szkoły, klatce schodowej oraz dwóch ścianach sali gimnastycznej na powierzchni 880,00 m2 (zalecany obmiar własny) Po wykonaniu impregnacji należy wystawić stosowną dokumentację podpisaną przez uprawnionych specjalistów. Dokument ten powinien zawierać między innymi: - ilość, rodzaj zastosowanego środka i lokalizacja zabezpieczonych materiałów, - nazwę środka , dawkę, producenta oraz numer świadectw dopuszczenia środka, - datę zabezpieczenia oraz klasyfikację materiału po zabezpieczeniu, - okres gwarancji. Dokumentacja ma być potwierdzeniem dla Państwowej Straży Pożarnej na wykonanie obowiązków wynikających §258.1 i 2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 75, poz. 690), w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.22.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa instalacji ppoż. Istniejących hydrantów wewnętrznych wraz z wymianą części istniejących hydrantów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) demontaż istniejących hydrantów wewnętrznych wraz z osprzętem, 2) demontaż istniejących skrzynek hydrantowych, 3) wykucie wnęk w murach pod montaż skrzynek hydrantowych, 4) montaż skrzynek hydrantowych naściennych 4 szt. 5) montaż szafek hydrantowych kompletnych wnękowych - 5 szt. 6) wykonanie prób szczelności instalacji, ciśnienia, wydajności, 7) uzupełnienia, zamurowania otworów, uzupełnienie uszkodzeń tynku, 8) przywrócenie ścianom wokół hydrantów stanu pierwotnego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: przedmiar robót - kosztorys ślepy, opis techniczny wraz z rysunkami załącznik nr 1,2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.