eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/89/2013 - dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Łódź: ZP/89/2013 - dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 234150 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/89/2013 - dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
    2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów
    1.Aktualne karty charakterystyk odczynników
    2.Metodyki wykonywania badań w języku polskim
    3.Informacja o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników
    4.Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora oraz skrócona instrukcja obsługi

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
4.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy
5.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
6.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odczynniki do badań immunologicznych - na okres 8 miesięcy - do dzierżawionych analizatorów Vitros firmy Johnson & Johnson;
    1.Poziom antystreptolizyny ASO =1200 ozn
    2.Czynnik reumatoidalny RF=600 ozn
    3.Składowa dopełniacza C3=600 ozn
    4.Składowa dopełniacza C4=600 ozn
    5.Digoxin=500 ozn
    6.Kalibratory , materiał kontrolny do kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczonego materiału w czasie dla w/w ilości oznaczeń
    7.Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestawy odczynników do oznaczania przeciwciał alergenowo- swoistych w klasie IgE do dzierżawionego analizatora Immulite 2000XP firmy Siemens-na okres 12 miesięcy
    1.D.pteronyssimus=600 ozn
    2.D.farine=600 ozn
    3.Cladosporium=320 ozn
    4.Aspergillus=120 ozn
    5.Candida albicans=120 ozn
    6.Alternaria tenis=200 ozn
    7.Olcha=280ozn
    8.Leszczyna=280 ozn
    9.Brzoza=120 ozn
    10.Dąb=80 ozn
    11.Tymotka= 320 ozn
    12.Zboża=200 ozn
    13.Kot nabłonek=280 ozn
    14.Pies nabłonek=280 ozn
    15.Mleko=1000 ozn
    16.Alfa laktoalbimina=200 ozn
    17.Beta laktoalbumina=200 ozn
    18.Kazeina=200 ozn
    19.Serwatka=100 ozn
    20.Białko jaja =400 ozn
    21.Wieprzowina=200 ozn
    22.Wołowina=200 ozn
    23.Kurczak=200 ozn
    24.Pomidor=120 ozn
    25.Marchew=240 ozn
    26.Ziemniak=100 ozn
    27.Pietruszka=100 ozn
    28.Seler naciowy=140 ozn
    29..Jabłko=200 ozn
    30.Banan=100 ozn
    31.Dorsz=80 ozn
    32.Pszenica= 120 ozn
    33.Żyto=60 ozn
    34.Jęczmień= 60 ozn
    35.Owies=60 ozn
    36.Ryż=120 ozn
    37.Soja=120 ozn
    38.Orzech ziemny=120 ozn
    39.Pomarańcza=80 ozn
    40.Gluten=200 ozn
    41.Jad pszczoły=80 ozn
    42.Jad osy=80 ozn
    43.Żółtko=200 ozn
    44.Mleko gotowane=100 ozn
    45.Czekolada=100 ozn
    46.Orzech włoski=40 ozn
    47.Orzech laskowy=80 ozn
    48.Cladosporium herbarum=40 ozn
    49.Enterotoxin A (s.aureus)=20 ozn
    50.Enterotoxin B (s.aureus)=20 ozn
    51.Kakao=60 ozn
    52.Sezam=40 ozn
    53.Truskawka=40 ozn
    54.Królik=40 ozn
    55.Jajko=100 ozn
    56.Dynia=20 ozn
    57.Malina=20 ozn
    58.Komar=20 ozn
    59.Lateks=20 ozn
    60.Życica=40 ozn
    61.Kostrzewa=40 ozn
    62.Wierzba=20 ozn
    63.Topola=20 ozn
    64.Bylica=80 ozn
    65.Mniszek lekarski=40 ozn
    66.IgE specyficzne 3 generacji=10200 ozn
    67.Materiał kontrolny do kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczonego materiału w czasie dla w/w ilości oznaczeń
    Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestawy odczynników do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych metodą molekularną, materiał kontrolny i części zużywalne wraz z dzierżawą 1 analizatora - na okres 24 miesięcy
    1.Zestawy odczynnikowe do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych CMV DNA metodą molekularną= 1010 ozn
    2.Materiał kontrolny do kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczonego materiału w czasie dla w/w ilości oznaczeń
    3.Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń
    DZIERŻAWA
    Dzierżawa analizatora z niezbędnym wyposażeniem zgodnie z Zestawieniem Parametrów Wymaganych - na okres 24 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Testy płytkowe do oznaczania mikroalbuminy w moczu - na okres 24 miesięcy
    Jednoetapowe testy immunochemiczne, pakowane pojedyńczo (czułość testu - 20 ?g/ml albuminy) =1200 oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.