Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Łódź: ZP/89/2013 - dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 234150 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/89/2013 - dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników do badań dla Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów
1.Aktualne karty charakterystyk odczynników
2.Metodyki wykonywania badań w języku polskim
3.Informacja o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników
4.Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora oraz skrócona instrukcja obsługi
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
4.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy
5.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
6.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Odczynniki do badań immunologicznych - na okres 8 miesięcy - do dzierżawionych analizatorów Vitros firmy Johnson & Johnson;
1.Poziom antystreptolizyny ASO =1200 ozn
2.Czynnik reumatoidalny RF=600 ozn
3.Składowa dopełniacza C3=600 ozn
4.Składowa dopełniacza C4=600 ozn
5.Digoxin=500 ozn
6.Kalibratory , materiał kontrolny do kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczonego materiału w czasie dla w/w ilości oznaczeń
7.Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestawy odczynników do oznaczania przeciwciał alergenowo- swoistych w klasie IgE do dzierżawionego analizatora Immulite 2000XP firmy Siemens-na okres 12 miesięcy
1.D.pteronyssimus=600 ozn
2.D.farine=600 ozn
3.Cladosporium=320 ozn
4.Aspergillus=120 ozn
5.Candida albicans=120 ozn
6.Alternaria tenis=200 ozn
7.Olcha=280ozn
8.Leszczyna=280 ozn
9.Brzoza=120 ozn
10.Dąb=80 ozn
11.Tymotka= 320 ozn
12.Zboża=200 ozn
13.Kot nabłonek=280 ozn
14.Pies nabłonek=280 ozn
15.Mleko=1000 ozn
16.Alfa laktoalbimina=200 ozn
17.Beta laktoalbumina=200 ozn
18.Kazeina=200 ozn
19.Serwatka=100 ozn
20.Białko jaja =400 ozn
21.Wieprzowina=200 ozn
22.Wołowina=200 ozn
23.Kurczak=200 ozn
24.Pomidor=120 ozn
25.Marchew=240 ozn
26.Ziemniak=100 ozn
27.Pietruszka=100 ozn
28.Seler naciowy=140 ozn
29..Jabłko=200 ozn
30.Banan=100 ozn
31.Dorsz=80 ozn
32.Pszenica= 120 ozn
33.Żyto=60 ozn
34.Jęczmień= 60 ozn
35.Owies=60 ozn
36.Ryż=120 ozn
37.Soja=120 ozn
38.Orzech ziemny=120 ozn
39.Pomarańcza=80 ozn
40.Gluten=200 ozn
41.Jad pszczoły=80 ozn
42.Jad osy=80 ozn
43.Żółtko=200 ozn
44.Mleko gotowane=100 ozn
45.Czekolada=100 ozn
46.Orzech włoski=40 ozn
47.Orzech laskowy=80 ozn
48.Cladosporium herbarum=40 ozn
49.Enterotoxin A (s.aureus)=20 ozn
50.Enterotoxin B (s.aureus)=20 ozn
51.Kakao=60 ozn
52.Sezam=40 ozn
53.Truskawka=40 ozn
54.Królik=40 ozn
55.Jajko=100 ozn
56.Dynia=20 ozn
57.Malina=20 ozn
58.Komar=20 ozn
59.Lateks=20 ozn
60.Życica=40 ozn
61.Kostrzewa=40 ozn
62.Wierzba=20 ozn
63.Topola=20 ozn
64.Bylica=80 ozn
65.Mniszek lekarski=40 ozn
66.IgE specyficzne 3 generacji=10200 ozn
67.Materiał kontrolny do kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczonego materiału w czasie dla w/w ilości oznaczeń
Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestawy odczynników do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych metodą molekularną, materiał kontrolny i części zużywalne wraz z dzierżawą 1 analizatora - na okres 24 miesięcy
1.Zestawy odczynnikowe do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych CMV DNA metodą molekularną= 1010 ozn
2.Materiał kontrolny do kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczonego materiału w czasie dla w/w ilości oznaczeń
3.Części zużywalne i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatora i wykonania w/w ilości oznaczeń
DZIERŻAWA
Dzierżawa analizatora z niezbędnym wyposażeniem zgodnie z Zestawieniem Parametrów Wymaganych - na okres 24 miesięcy.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Testy płytkowe do oznaczania mikroalbuminy w moczu - na okres 24 miesięcy
Jednoetapowe testy immunochemiczne, pakowane pojedyńczo (czułość testu - 20 ?g/ml albuminy) =1200 oznaczeń.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przygotowania i dostarczenia zestawu posiłków w formie śniadania i dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 120 uczestników, w okresie od 01.10.2025r do grudnia 2025r
- Dostawa elektrod do koblacji
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych z możliwością rozdziału krwinek białych na 5 populacji 5 DIFF
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Dietetyka i żywienie zbiorowe w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOGENETYKI I BIOLOGII MOLEKULARNEJ
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.