Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Sosnowiec: DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA ODDZIAŁU UROLOGII
Numer ogłoszenia: 234126 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, fax. 0-32 2964219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA ODDZIAŁU UROLOGII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych. Na przedmiot zamówienia składają się: 1) Cystoskop z oprzyrządowaniem, kod CPV 33.16.81.00-6, 2) Resektoskop, kod CPV 33.16.81.00-6, 3) Diatermia z możliwością resekcji bipolarnej, kod CPV 33.16.10.00-6, 4) Resektoskop bipolarny, kod CPV 33.16.81.00-6, 5) Uretrotom, kod CPV 33.16.81.00-6, 6) Pompa do cystoskopu lub resektoskopu, kod CPV 33.16.20.00-3, 7) Źródło światła Halogen 250W TWIN, kod CPV 33.16.20.00-3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - przedłożyć Katalog producenta lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunków granicznych i proponowanych w ofercie, - dostarczyć Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( zgodnie z wymaganiami dotyczącymi poszczególnych pakietów, określonymi w załącznikach 4) Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z ustawą z dnia z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. poz. 896 tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Dział Zamówień Publicznych, parter..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, sekretariat III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
więcej: Urządzenia elektrochirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





