eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRemont części budynku Szkoły Podstawowej w Braciejówce - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Olkusz: Remont części budynku Szkoły Podstawowej w Braciejówce - Etap I
Numer ogłoszenia: 234083 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku Szkoły Podstawowej w Braciejówce - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: I. Przebudowa dachu: II. Roboty zewnętrzne w tym m.in: - rozebranie chodników; - roboty ziemne w gruncie kategorii III - rozbiórka ścian - rozbiórka izolacji pionowej III. Roboty montażowe w tym m.in: - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe; - docieplenie ścian płytami styropianowymi; - chodniki z płyt betonowych oraz przebudowa schodów terenowych; - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin; - suszenie dmuchawami zamokniętych ścian z cegły i betonu; - odgrzybianie dwukrotne metodą smarowania ścian ceglanych o powierzchni ponad 5m2; - malowanie tynków wewnętrznych ścian; IV. Kanalizacja deszczowa i drenaż opaskowy: Szczegółowe informacje dotyczące ilości, zakresu robót oraz przewidywanych materiałów budowlanych, zawiera dokumentacja projektowa oraz kosztorys nakładczy na wykonanie powyższego zakresu robót budowlanych. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem organizację prac. Kolorystykę zastosowanych materiałów wykończeniowych wykonawca przyjmie w porozumieniu z dyrekcją szkoły. Zamawiający wymaga aby wykonawca utrzymywał porządek i sprzątał na bieżąco po prowadzonych robotach budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min. 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga: b1)dysponowania kierownikiem robót posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b2)wykonania co najmniej dwóch robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie remontów obiektów kubaturowych w branży ogólnobudowlanej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, nie mniejszych niż 50.000 zł brutto każde; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej; wykaz wykonanych robót wraz z referencjami; kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz, 32-300 Olkusz ul. Rynek 1 w pokoju nr 307.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , pok. 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.