Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Piła: DOSTAWA MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW
Numer ogłoszenia: 234076 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppila.type.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW o wartości poniżej 137 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wyrażą zgodę na dostawę asortymentu na własny koszt i ryzyko zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5 dni w tygodniu w godz. 730 - 1500, od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru z możliwością w wyjątkowych sytuacjach składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu, dostawa artykułów żywnościowych winna odbywać się zgodnie z wymaganiami;dostarczać będą produkty, zdrowe których wizualna ocena nie będzie budzić zastrzeżeń co do ich jakości, oraz będą zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni, - podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy, - wykażą doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty wykaz min. 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz ten musi zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i nazwę odbiorcy. - wyrażą zgodę na zmniejszenie lub zwiększenie do 40 procent podanych asortymentów oraz obniżenie wartości umowy do 40 procent. Wynika to z braku możliwości precyzyjnego określenia stanu osobowego słuchaczy Szkoły Policji w Pile w okresie objętym umową. Zmianie może ulec również wartość umowy. Nie może ona jednak przekroczyć kwoty powiększonej o ogólny wskaźnik cen i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS na rok 2008
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy 2. Wypełnione w każdej pozycji tabele asortymentowe Formularz cenowy 3. Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Czytelnie podpisane upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę wydane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osoby nieupoważnione do reprezentowania Wykonawcy 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Parafowane Istotne Warunki Umowy. oraz złożą oświadczenie: że dostawy asortymentu realizować będą 5 dni w tygodniu w godz. 730 - 1500 od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru, z możliwością w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu; że dostarczać będą produkty, świeże, zdrowe których wizualna ocena nie będzie budzić zastrzeżeń co do ich jakości - załącznik nr 1; że wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury- załącznik nr 1; że asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu WE nr 852 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych Załącznik II Rozdział IV i Rozdział IX - załącznik nr 4; że podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy; że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 1 - z podaniem marki pojazdu- załącznik nr 4; że posiadają doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz ten musi zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i nazwę odbiorcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, plac Staszica 7, 64-920 Piła, Sekcja Żywnościowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Szkoły Policji w Pile.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz przynależnych pomieszczeń (szatnia, sanitariaty, korytarz) w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
- Przyszłość dzieci w naszych rękach: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie remontu sieci kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków GWDA w Pile
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa warzyw i owoców dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Zakup i dostawa warzyw
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.