eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystokwykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23404

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Białymstoku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Białymstoku; do kontaktów: Halina Mendyk - tel. +48 85 6645839 (procedura przetargowa), Elżbieta Urwanowicz, tel. +48 85 6645821 (sprawy techniczne); ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. +48 85 6645800; 6645837; 6645838; 6645839, fax +48 85 6526157; 6513783, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialystok.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA - Oddział w Białymstoku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: teren wojwództwa podlaskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Białymstoku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48 od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek ten musi spełniać każdy z wykonawców. 1.0. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln PLN, b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.0. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: - kierownika budowy - 1 osoba, posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimalne kwalifikacje zawodowe - doświadczenie przy realizacji 3 zadań polegających na wykonywaniu lub odnowie oznakowania poziomego na drogach klasy min. G w charakterze kierownika budowy, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót drogowych - 3 osoby, posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - minimalne kwalifikacje zawodowe - doświadczenie przy realizacji 2 zadań polegających na wykonywaniu lub odnowie oznakowania poziomego na drogach klasy min. G w charakterze kierownika robót, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3.0. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu niezbędnymi do realizacji zamówienia: - malowarką samobieżną z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażoną w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku - 3 szt., - malowarką do wykonywania drobnych elementów ze sterowaniem ręcznym wyposażoną w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku - 2 szt., - sprzętem do wykonywania oznakowania poziomego grubowarstwowego - 1 szt., - szczotkami mechanicznymi - 3 szt., - frezarką do likwidacji zbędnego oznakowania lub urządzeniem do bezinwazyjnego usuwania oznakowania - 1 szt. 4.0 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) 3 zadania polegające na wykonywaniu lub odnowie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej na powierzchni minimum 50 000 m kw. każde zadanie, oraz 2 zadania w technologii grubowarstwowej na powierzchni 1000 m kw. każde zadanie - na drogach klasy min. G. 5.0. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 1- 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia ww. warunków, wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) "Rachunek strat i zysków" - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. g) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. h) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych drogowych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). i) Informację o sprzęcie ("Potencjał techniczny"), jakim dysponuje wykonawca, wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia. j) Informację o doświadczeniu wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt a) powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt b) - e) powinny być złożone przez każdego wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt f) - j) powinien złożyć w imieniu wszystkich wykonawców ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl. Opłata: 20; Waluta PLN (wersja papierowa). Warunki i sposób płatności: płatne w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.