eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Serwis i naprawę urządzeń biurowych w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Jaworzno: Serwis i naprawę urządzeń biurowych w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 234031 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie , ul. Mickiewicza 4, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6163399, faks 032 6163399 w. 108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa utworzona na podstawie ustawy o systemie oświaty.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawę urządzeń biurowych w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru obejmujący następujący zakres usług: a. Bieżące dostawy oryginalnych tonerów, oryginalnych wkładów atramentowych i oryginalnych farb zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń lub tonerów dopuszczonych przez producenta i ich sprzedawcę. b. Bieżące dostawy papieru dobrej jakości renomowanych producentów i parametrach zgodnych z normami producenta urządzenia zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń. c. Wykonywanie bieżącej obsługi - konserwacji urządzeń na wezwanie Zamawiającego wraz z wymianą na oryginalne materiały eksploatacyjne i części zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia gwarantującą dobrą jakość tworzonych dokumentów oraz zapewniającą ciągłość pracy urządzeń. d. Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych fabrycznie nowych, określonych w dokumentacji technicznej producenta urządzenia, e. Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia. Termin wykonania zamówienia: Od 2 stycznia do 31 grudnia 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć także niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument potwierdzający uprawnienia Autoryzowanego Serwisu danego producenta i/lub dystrybutora (dla urządzeń na gwarancji), c) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. d) udokumentowanie wykonania usług o takim samym lub podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna ul. Mickiewicza 4 43-600 Jaworzno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Canon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Canon wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Hewlett Packard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych HP wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koycera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Koycera wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEXMARK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Lexmark wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ricoh.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Ricoh wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Riso.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Riso wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Toshiba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Toshiba wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bez papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Epson.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa urządzeń biurowych Epson wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru (szczegóły w SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.