eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie prac projektowych i robót budowlanych przebudowy - adaptacji - pomieszczeń dla potrzeb WPiA UJ w zabytkowym budynku w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2006-01-03

POZYCJA 233

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie prac projektowych i robót budowlanych przebudowy - adaptacji - pomieszczeń dla potrzeb WPiA UJ w zabytkowym budynku w Krakowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński, do kontaktów: Wojciech Kochan, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Staszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Staszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Staszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac projektowych i robót budowlanych przebudowy - adaptacji - pomieszczeń dla potrzeb WPiA UJ w zabytkowym budynku w Krakowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonania prac projektowych i robót budowlanych przebudowy - adaptacji - pomieszczeń dla potrzeb Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w zabytkowym budynku Collegium Wróblewskiego położonym przy ul. Olszewskiego 2 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ, tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz materiały pomocnicze, tj. koncepcja architektoniczna i tabela pomocnicza do ustalenia kosztów inwestycji stanowiące załączniki do SIWZ (w formie elektronicznej - płytka CD). Po uprzednim zamówieniu przez wykonawców zamawiający przewiduje możliwość powielenia i przesłania za odpłatnością kopii SIWZ i załączników do SIWZ w formie papierowej - cena wynosi brutto kwotę 300,00 zł. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków, ul. Olszewskiego 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie jest o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, tzn. na przykład w zakresie projektowania i realizacji (wykonawstwa) inwestycji. 3. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 3 inwestycje, w tym co najmniej dwie w obiekcie zabytkowym, o wartości łącznej nie mniejszej niż 3 miliony złotych brutto, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 4. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres gwarancji na urządzenia i 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane liczony od daty odbioru całości zamówienia wraz z bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym. 5. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i podmiotów, w tym zespół projektowy, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, przy czym kierownik robót budowlanych musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania prac w obiektach zabytkowych. 6. Wykonawca musi przedstawić dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. 7. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie do dwóch tygodni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy. 9. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 7) SIWZ terminie. 10. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie tabelarycznej wyliczonej w oparciu o tabele pomocnicze do ustalenia kosztów inwestycji przedstawione w załączniku do SIWZ w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załączników i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia, a podane w tabeli wartości - ceny jednostkowe będą podstawą do rozliczeń. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załączniku. 12. Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić ich w treści oferty zgodnie z wymogami opisanymi w SIWZ, przy czym Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom usług o wartości powyżej 60% oferowanej wartości zamówienia, tym samym wymaga, aby 40% usług zostało wykonane przez Wykonawcę, a ponadto niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 13. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 14. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załącznika, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 9. Dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Wykaz prac wykonawcy. 11. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz i wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami. 12. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest lista osób i /lub podmiotów, w tym zespół projektowy, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. 13. Wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy wraz z załącznikami od 1 do 7 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt 8) SIWZ. 14. Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 15. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 15.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 15.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 15.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 16. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt 9) 15. i 16. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 18. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 9) (oprócz pkt 9) 6 i 7) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ryczałtowa za całość zamówienia - 70% gwarancja na roboty - 10% gwarancja na urządzenia - 10% termin wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.02.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.02.2006 godzina 14:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2006, godzina 14:15, Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Novum, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, II piętro, pok. 56.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.