Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Kutno: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ MONITORINGU WIZYJNEGO W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ POWIAT KUTNOWSKI
Numer ogłoszenia: 233932 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, fax. 024 3554784.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ MONITORINGU WIZYJNEGO W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ POWIAT KUTNOWSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wraz z instalacją monitoringu wizyjnego w siedmiu placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Kutnowski: 1) II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza w Kutnie, ul. Okrzei 1a, 99-300 Kutno, Dyrektor - Barbara Rostek-Nowacka, tel. 024 355-74-30 2) Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica w Kutnie, ul. Oporowska 7, 99-300 Kutno, Dyrektor - Andrzej Matczak, tel. 024 253-36-37 3) Zespół Szkoł Zawodowych Nr 2 im. Dr A. Troczewskiego w Kutnie, ul. Kościuszki 11, 99-300 Kutno, Dyrektor - Urszula Maciaszczyk, tel. 024 355-59-61 4) Zespół Szkół Nr 3 im. Wł. Grabskiego w Kutnie, ul. Kościuszki 24, 99-300 Kutno, Dyrektor - Zofia Falborska, tel. 024 355-78-79 5) Zespół Szkół Nr 4 im. Z. Balickiego w Kutnie-Azorach, Kutno - Azory, 99-300 Kutno, Dyrektor - Agnieszka Ryczkowska, tel. 024 254-73-09 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Kutnie, ul. Przemysłowa 6, 99-300 Kutno, Dyrektor - Iwona Kaca, tel. 024 254-74-39 7) Bursa Nr 1 w Kutnie, ul. Kościuszki 24, 99-300 Kutno, Dyrektor - Joanna Kacprzak, tel. 024 355-78-82. 2. Zestaw monitoringu wizyjnego w każdej placówce składał będzie się z: a) czterokanałowego rejestratora z dyskiem twardym - szt. 1, b) 17 calowego kolorowego monitora LCD - szt. 1, c) kamery wewnętrznej, kolorowej, ze zintegrowanym obiektywem, wandaloodpornej - szt. 1, montowanej wewnątrz budynku, d) kamery zewnętrznej kolorowej, wraz z obiektywem, obudową, uchwytem i grzałką - kpl. 1, montowanej na zewnątrz budynku, zestaw musi być przystosowany do pracy w warunkach atmosferycznych odpowiadających strefie klimatycznej Zamawiającego. Minimalne parametry techniczne i łączną ilość urządzeń do montażu systemu określone zostały w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Parametry techniczne. Ponadto w ofercie należy przewidzieć koszty związane z materiałami pomocniczymi do wykonania instalacji (przewód sygnałowy, zasilający, listwy montażowe-rurki montażowe). Długość przewodu zasilającego, sygnałowego oraz długość listew montażowych podane zostały w Załączniku Nr 3 do SIWZ, w maksymalnej zakładanej wielkości. Rozliczenie wartości zamówienia nastąpi kosztorysowo, zgodnie ze złożona przez Wykonawcę ofertą. Rozliczenie kosztów materiałów montażowych: tj. przewodu zasilającego, sygnałowego i listew montażowych nastąpi w oparciu o faktycznie wykorzystane wielkości tych materiałów i cenę jednostkową podaną przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do protokołów odbioru wykonanych prac zestawienie zużytych materiałów dla poszczególnych placówek. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemu, ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić personel placówek w zakresie obsługi monitoringu oraz wyposażenie stanowiska w instrukcję do obsługi systemu w języku polskim. 4. Instalowane urządzenia muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 06.09.2007 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 163, poz. 1155), oraz Uchwale Nr 156/2007 Rady Ministrów z dnia 05.09.2007 roku w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2007 - 2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach /Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach/. Urządzenia utrwalające wchodzące w skład systemu rejestracji obrazu muszą spełniać wymogi określone Polską Normą PN- EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV. Urządzenia utrwalające, powinny rejestrować obraz z częstotliwością 25 klatek na sekundę dla każdej kamery, z rozdzielczością nie mniejszą niż 400 linii telewizyjnych. 5. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń wchodzących w skład systemu rejestracji obrazu. 6. Konkretne miejsce montażu poszczególnych urządzeń i lokalizacji centrum monitoringu zostanie wskazana przez Dyrektorów poszczególnych placówek. 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace i dostarczane urządzenia wynosi minimum 24 miesiące. 8. Do Wykonawcy należy zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych prac, uporządkowanie miejsca po ich zakończeniu oraz dokonanie niezbędnych uzgodnień z Zamawiającym do prawidłowej realizacji, zakończenia i odbioru prac. 9. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu przygotowania oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy wraz z instalacją monitoringu wizyjnego odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 5.2. Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 oraz pkt 1.3 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw wraz z instalacją monitoringu wizyjnego odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - druk Załącznik nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, ponadto: d) wypełniony formularz oferty - druk Załącznik nr 1 do SIWZ, e) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentu o których mowa w pkt 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1 powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie
Referat Inwestycji i Programów Pomocowych
ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz odbiór i rozliczanie energii wprowadzonej z mikroinstalacji
- "Zakup kompleksowego i całościowego rozwiązania IT, którego głównym celem jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa, oraz wdrożenie infrastruktury serwerowej i zabezpieczeń dla MZK Sp. z o.o. w Kutnie"
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE.
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.