eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazySukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz mrożonych I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Głuchołazy: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz mrożonych I
Numer ogłoszenia: 23389 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz mrożonych I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych oraz mrożonych do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie od podpisania umowy do 30.06.2008 r. Przedmiot zamówienia podzielony został na 23 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.23., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Earunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.12.30 - 01.12.12.30 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.12.60 - 01.12.12.60 Oryginalny kod CPV: 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona Oryginalny kod CPV: 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3 do SIWZ; d) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy pokój nr 21- Zamówienia Publiczne.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy- SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki: z zakresu od nr 1.1. do nr 1.23.; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; d) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3; e)Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4; f) Oświadczenie o akceptacji treści umowy - załącznik nr 5; g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców - gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do złożenia oraz podpisania oferty przetargowej; i) Umowę spółki cywilnej - w przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Burak ćwikłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Burak ćwikłowy 500kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczypiorek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczypiorek 150 pęczków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pietruszka natka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pietruszka natka 900 pęczków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koperek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperek 500 pęczków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czosnek (waga 1 główki ok. 66,7 g, tj. 1kg=15 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czosnek (waga 1 główki ok. 66,7 g, tj. 1kg=15 szt.)- 20kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kapusta pekińska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta pekińska 300kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Papryka świeża zielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papryka świeża zielona 20kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papryka świeża czerwona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papryka świeża czerwona 20kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jabłka deserowe, twarde, zimowe, typu Sampion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka deserowe, twarde, zimowe, typu Sampion 200kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kalafior świeży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalafior świeży 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kapusta biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała 150kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cebula.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cebula 200kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Por kraj..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Por kraj. 50kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Seler.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seler 400kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Marchew kraj..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kraj. 1000kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ziemniaki zimowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki zimowe 12000kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kapusta włoska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta włoska 50kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pieczarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki 50kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kapusta czerwona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta czerwona 70kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kapusta kwaszona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kwaszona 130kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Ogórki kwaszone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki kwaszone 100kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pietruszka korzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pietruszka korzeń 10kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Warzywa mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa mrożone: Szpinak siekany mrożony 150 kg; Kalafior mrożony- różyczki 150 kg; Mieszanka warzywna 3-składnikowa mrożona(marchew, pietruszka, seler), krojona w paski 50 kg; Mieszanka warzywna 4 składnikowa mrożona ( marchew, pietruszka, seler, por ),krojona w paski 100 kg; Brokuły mrożone- różyczki 100 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.