eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup rozwiązania helpdesk wspierającego pracę specjalistów IT w ZUS



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23388

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup rozwiązania helpdesk wspierającego pracę specjalistów IT w ZUS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Lech Dawid, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 022 6234586, fax 022 6428086, e-mail: dawidl@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup rozwiązania helpdesk wspierającego pracę specjalistów IT w ZUS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup rozwiązania helpdesk wspierającego pracę specjalistów IT w ZUS, obejmującego zakup sprzętu i oprogramowania wraz z licencjami udzielonymi na czas nieokreślony oraz wdrożenie oferowanego rozwiązania w Centrali i 42 oddziałach Zakładu umożliwiającego departamentom IT efektywne zarządzanie środowiskiem informatycznym ZUS. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i usługi. Wartościowy udział dostawy jest największy. Rozwiązanie obejmować będzie swym zakresem: 43 lokalizacje (zał. nr 2 do umowy), 32 000 użytkowników, 32 000 stacji roboczych wyposażonych w systemy operacyjne: Windows 9x/NT/2000/XP, 16 000 drukarek, 800 serwerów wyposażonych w systemy operacyjne: HP-UX, Microsoft Windows, SUN, IBM- AIX, IBM Mainframe, Novell Netware, 90 osób przyjmujących zgłoszenia w pierwszej linii wsparcia, 300 specjalistów w drugiej linii wsparcia, 2000 obsługiwanych incydentów dziennie. Podstawowe parametry techniczne odnośnie rozwiązania: Rozwiązanie musi opierać się na systemie operacyjnym Microsoft Windows 200x Server, a bazą danych obsługującą rozwiązanie musi być MS SQL 200x. Podstawowe wymagania odnośnie sprzętu serwerowego: Wykonawca dostarczy niezbędny sprzęt serwerowy, umożliwiający funkcjonowanie oferowanego rozwiązania w środowisku informatycznym ZUS. Licencje systemu operacyjnego Microsoft Windows Serwer 200x dostarczy Zamawiający. Dostarczone rozwiązanie serwerowe musi być wyposażone w odpowiednią ilość standardowych szaf montażowych 19 cali o wysokości 41 U. Podstawowe parametry funkcjonalne odnośnie rozwiązania: Rozwiązanie powinno być zgodne z metodyką ITIL (Information Technology Infrastructure Library), której twórcą jest Office of Government Commerce. Oferowane rozwiązanie, zgodnie z metodyką ITIL, powinno zapewniać departamentom informatycznym ZUS wsparcie w następujących obszarach: Service Desk, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Incydentami, Zarządzanie Problemami, Zarządzanie Zmianami, Zarządzanie Wersjami, Zarządzanie Poziomem Usług. Podstawowe wymagania wdrożeniowe: Wykonawca wdroży i uruchomi następujące procesy zgodne z metodyką ITIL: Service Desk, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Incydentami, Zarządzanie Poziomem Usług. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZUS Centrala plus 42 oddziały na terenie całej Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (punkt II.1.5). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za wykonaną dostawę nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu odbioru zaoferowanego rozwiązania zakceptowanego przez zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) Osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, czy b) Wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt2, 4, 5 i 6 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości Nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alb, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1.1.minimum dwa wdrożenia obejmujące co najmniej jeden ze wskazanych poniżej czterech obszarów: Service Desk Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Incydentami, Katalog usług, Spełniające poniższe warunki: a) siedziby klienta referencyjnego są rozproszone geograficznie (poza terenem jednego miasta), jest ponad 10 takich siedzib, b) oprogramowanie służyło do wsparcia helpdesku obsługującego co najmniej 1 tysiąc użytkowników zatrudnionych przez klienta referencyjnego, c) z systemu korzystało ponad 20 specjalistów pracujących w liniach wsparcia informatycznego, 1.2) minimum jedno wdrożenie obejmujące swoim zakresem wszystkie z obszarów wymienionych poniżej, Service Desk Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Incydentami, Katalog usług, spełniające poniższe warunki: a) siedziby klienta referencyjnego są rozproszone geograficznie (poza terenem jednego miasta), jest ponad 10 takich siedzib, b) oprogramowanie służyło do wsparcia helpdesku obsługującego co najmniej 6 tysięcy użytkowników zatrudnionych przez klienta referencyjnego, c) z systemu wspierającego helpdesk korzystało ponad 80 specjalistów pracujących w liniach wsparcia informatycznego, Przynamniej jedno z wdrożeń wskazanych w referencjach musi dotyczyć heterogenicznego środowiska serwerów, tzn. obejmować swym zakresem co najmniej dwa różne środowiska systemowe. Środowiska te muszą być jednymi ze środowisk systemów serwerowych eksploatowanych w ZUS - : HP-UX, Microsoft Windows, SUN, IBM- AIX, IBM Mainframe, Novell Netware, 2)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (co najmniej trzy osoby) posiadających certyfikaty: - certyfikat Project Management Professional lub PRINCE2 Practitioner - kierownik projektu, - certyfikat ITIL Service Manager - minimum 1 osoba wchodząca w skład zespołu projektowego, - certyfikat Foundation Certificate in IT Service Management - minimum 1 osoba wchodząca w skład zespołu projektowego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/390/68/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.06.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 11:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 12:00, Centrala ZUS - duża sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.