eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SorkwityDostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i osprzętem oraz opieka serwisowa dla Gminy Sorkwity w ramach projektuPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Sorkwity

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Sorkwity: Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i osprzętem oraz opieka serwisowa dla Gminy Sorkwity w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Sorkwity
Numer ogłoszenia: 233876 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity , ul. Olsztyńska 16a, 11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742-81-79, faks 0-89 742-85-30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i osprzętem oraz opieka serwisowa dla Gminy Sorkwity w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Sorkwity.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i osprzętu wraz z zainstalowanym oprogramowania w ilości: a) 58 szt. (zestawów komputerowych stacjonarnych) - dla Beneficjentów Ostatecznych b) 54 szt. (w tym 43 szt. typu laptop) - dla 7 jednostek podległych, c) 3 szt. (zestawów komputerowych stacjonarnych) - dla zespołu zarządzającego Projektem, d) 4 szt. drukarek dla jednostek podległych oraz 2 szt. dla zespołu zarządzającego projektem, e) 1 kpl. urządzeń dla osoby niepełnosprawnej, f) router 6 szt., g) szafa chłodząca wraz z serwerem i ups 1 szt. 2. opieka serwisowa sprzętu i oprogramowania wraz z aktualizacją oprogramowania i licencji oraz z telefonicznym helpdeskiem dla użytkowników sprzętu. 1) Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru technicznego nad dostarczonym i zainstalowanym sprzętem komputerowym przez 24 miesiące od dostarczenia i instalacji sprzętu komputerowego. 2) Zakres zamówienia obejmuje koszty aktualizacji oprogramowania i licencji oraz programu antywirusowego wraz z zaporą sieciową w okresie rękojmi. 3) W toku usługi serwisowania, serwisant będzie zobowiązany do sporządzania karty serwisowej, która będzie jednocześnie narzędziem monitoringu prawidłowości korzystania ze sprzętu. Karta zawierać będzie dane o: uszkodzeniach sprzętu, oprogramowania, próbach ominięcia, usunięcia zabezpieczeń i ograniczeń. Karta będzie wypełniana raz na 6 miesięcy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz podczas każdej wizyty serwisanta. 4) W tym okresie Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne i mailowe zgłoszenie serwisowe. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia czynności zmierzające do usunięcia zgłoszonej wady/usterki w ciągu 3 dni od chwili zgłoszenia przez użytkownika zestawu komputerowego, z zastrzeżeniem, że w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia zostanie wystawiona faktura obciążająca użytkownika za dojazd serwisu zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej, Wykonawca winien wymienić sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych od wymienianego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ, który należy wypełnić i załączyć do oferty. 4. Dostarczane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. 5.Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. 6.Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 7. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. 8.Powyższy sprzęt należy dostarczyć do następujących lokalizacji: 1. Zespół Szkół w Sorkwitach - 22 komputery typu laptop, 2 drukarki; 2. Biblioteka szkolna w Sorkwitach - 2 komputery stacjonarne, 1 drukarka; 3. Zespół Szkół w Zyndakach - 21 komputery typu laptop, 1 drukarka; 4. Biblioteka wiejska w Sorkwitach - 2 komputery stacjonarne; 5. Biblioteka wiejska w Warpunach - 2 komputery stacjonarne; 6. Biblioteka wiejska w Rybnie - 2 komputery stacjonarne; 7. Gminny Ośrodek Kultury w Sorkwitach - 3 komputery stacjonarne; 8. Urząd Gminy Sorkwity - 3 komputery stacjonarne 9. 58 szt. zestawów komputerowych (zestaw to komputer stacjonarny oraz monitor) wraz z oprogramowaniem zostaną przekazane nieodpłatnie przez Zamawiającego beneficjentom ostatecznym do celów niekomercyjnych. W tym celu sporządzona zostanie umowa użyczenia sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na okres trwałości projektu, tj. 5 lat od zakończenia rzeczowej realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Sorkwity. Wykonawca jest zobowiązany dostosować oferowane licencje do sposobu korzystania z przedmiotu dostaw. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wstępnie skonfiguruje (instalacja, konfiguracja, aktywacja oprogramowania) zestawy sprzętu komputerowego do wskazanych przez Zamawiającego następujących lokalizacji w gminie Sorkwity: Bałowo - 1 szt., Borowski Las - 1 szt., Burszewo - 3 szt., Choszczewo - 1 szt., Gizewo - 5 szt., Janiszewo - 4 szt., Jełmuń - 1 szt., Kozarek Mały - 1 szt., Kozłowo - 2 szt., Maradki - 1 szt., Miluki - 2 szt., Pustniki - 3 szt., Rozogi - 1 szt., Rybno - 3 szt., Sorkwity - 9 szt., Stary Gieląd - 3 szt., Surmówka - 2 szt., Szymanowo - 7 szt., Warpuny - 6 szt., Zyndaki - 2 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 72.21.29.00 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 48.82.00.00 - Serwery 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla zamawiającego postanowienia określa projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: a) dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia wykonawcy; b) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych sprzętu w przypadku zaprzestania produkcji. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczonego sprzętu oraz nie może powodować zwiększenia wartości umowy; c) dopuszczalna jest zmiana Umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy. d) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, e) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, f) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnymi terminami - uprawniających strony do zmiany terminów wykonania umowy, g) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone, h) dopuszczalne jest przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia umowy w przypadku działania osób trzecich lub organów administracji publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, sekretariat - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Sorkwity o numerze POIG.08.03.00-28-064/13, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion) na podstawie Umowy nr POIG.08.03.00-28-064/13-00 r. zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie z siedzibą w Warszawie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.