eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE .- ZAKUP SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO DLA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W POWIECIE MIECHOWSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Miechów: MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE .- ZAKUP SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO DLA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W POWIECIE MIECHOWSKIM
Numer ogłoszenia: 233817 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE .- ZAKUP SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO DLA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W POWIECIE MIECHOWSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE - zakup sprzętu dydaktycznego dla szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Miechowskim Zgodnie z wykazem zamieszczonym w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2, 34.30.00.00-0, 38.65.21.20-7, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r . Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. Z 2004r Nr 19 poz 177), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami, które będą stanowić załącznik do oferty : oświadczenie z art. 22 i 24 - załącznik nr odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaparafowany wzór umowy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r . Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. Z 2004r Nr 19 poz 177), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami, które będą stanowić załącznik do oferty : oświadczenie z art. 22 i 24 - załącznik nr odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaparafowany wzór umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W MIECHOWIE ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 09:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W MIECHOWIE ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup następującego sprzętu do prowadzenia zajęć w realizacji projektu: a/ 1 sztuka -wózek widłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maszt triplex, wysokość podnoszenia do 5000mm długość wideł od 1000 do 1100 mm udźwig od 1500 do 1600 kg szerokość wózka od 1000 d0 1200 mm długość wózka 2300 do 2500 mm oświetlenie pełne bezpieczna szyba przednia i dachowa 3 sekcje hydrauliczne przesuw boczny wideł opony superelastyczne lub pneumatyczne napęd LPG, odbiór UDT w cenie wózka , pełna gwarancja 12 m-cy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup następującego sprzętu do prowadzenia zajęć w realizacji projektu: b/ 1 sztuka wózek widłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maszt Duplex, wysokość podnoszenia od 3000 do 3500mm długość wideł od 1000 do 1100 udźwig od 1800 do 2500 kg szerokość wózka od 1100 do 1200mm długość wózka od 2400 do 2600mm oświetlenie pełne bezpieczna szyba przednia i dachowa 3 sekcje hydrauliczne przesuw boczny wideł opony superelastyczne lub pneumatyczne odbiór UDT w cenie wózka, napęd LPG, gwarancja 12 - m-cy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: c/ urządzenie do komputerowej diagnostyki samochodowej - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: realizowane protokoły badań ISO 9141-2, linie K/L; kody błyskowe SAE-J1850 DLC; SAE-J1850 SPC; CAN ISO11898 ISO 15765-4 /OBD/. Badanie działania sieci transmisji danych CAN. bezprzewodowy moduł testera usterek z adapterem USB - Bluetooth. moduł pomiarowy /głowica pomiarowa/ powinien być wyposażony w następujące sondy i przewody: moduł pomiarowy z uchwytem do mocowania sond przewód przyłączeniowy Multi CH1 przewód przyłączeniowy Multi CH2 wąż igłowe końcówki pomiarowe 3 czarne i 4 czerwone końcówki zaciskowe 3 czarne przewód przyłączeniowy czujnika piezoelektrycznego zestaw do pomiaru podciśnienia moduł drukujący z przewodem sieciowym instrukcja obsługi sonda temperatury, sonda indukcyjna, sonda pojemnościowa 3 x kV+ sonda pojemnościowa 3 x kV-, przewód przyłączeniowym B+/B- cęgi prądowe 1000 A cęgi prądowe 30A przewód przyłączeniowy UNI IV obwodu pierwotnego, stroboskop, sonda pomiaru ciśnienia powietrza kabel uniwersalny 4-przewodowy przewód OBD wieloczujnikowy układ rejestracji danych powinien posiadać wymienny adapter łącznie z multiplekserem sterowanym programem /kieszeń w obudowie przyrządu/, gniazdo USB do połączenia z PC, dedykowany zasilacz z przewodem podłączeniowym, wózek umożliwiający dostawienie analizatora spalin BEA050 dedykowany monitor TFT LCD 17, klawiatura i dedykowana drukarka atramentowa, zdalne sterowanie pilotem, sterownik systemu, - /komputer PC/ dedykowane oprogramowanie na CD i/lub DVD, Oprogramowanie diagnostyczne w wersji dla szkół na 20 stanowisk z pełną licencją z 4 aktualizacje w roku płatne jednorazowo na cały okres użytkowania przez szkołę /na stałe/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: d/ urządzenie do analizy spalin - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne - Analizator spalin klasa dokładności /0/, certyfikat CE, certyfikat MID lub świadectwo legalizacji pierwotnej GUM, czas nagrzewania nie dłuższy niż 30 sekund, pomiar składników: (CO,CO2,HC,O2,lambda) pomiar obrotów za pośrednictwem sondy mierzącej tętnienia napięcia alternatora, możliwość pomiaru temperatury silnika, możliwość wykonywania pomiarów w trybie urzędowym i regulacyjnym (standardowym ciągłym), pomiar i wydruk parametrów otoczenia w jakim został dokonany pomiar (ciśnienie, wilgotność, temperatura), czytelny kolorowy wyświetlacz LCD, możliwość podpięcia zewnętrznego monitora podłączonego do gniazda VGA, wizualizacja możliwa w trzech trybach: standardowy, histogram, krzywe. wbudowana drukarka, możliwość podłączenia zewnętrznej drukarki, zewnętrzna klawiatura do wprowadzania danych badanego pojazdu, możliwość rozbudowy o czytnik OBD -EOBD, Oscyloskop, funkcjonalne i przyjazne użytkownikowi oprogramowanie które pozwoli na łatwą i szybką obsługę urządzenia, zasilanie 230-240V, możliwość zasilania 12V. pomiar emisji spalin silników zasilanych: benzyna, propan butan, metan. waga 8,6 kg wózek metalowy na kołach obrotowych z blokadą Szkolenie i dostawa cenie w urządzenia Dane techniczne - Dymomierz certyfikat CE, czas nagrzewania do 5minut, pomiar zadymienia wyrażony w /%/ i /Km-1 /, zakres pomiarowy: przezroczystość 0 - 99,9 % rozdzielczość 0.1 przezroczystość 0 - 9,99 Km-1 rozdzielczość 0.01 pomiar obrotów za pośrednictwem sondy mierzącej tętnienia napięcia alternatora, możliwość pomiaru temperatury silnika i temperatury spalin, możliwość wykonywania pomiarów w/g TEST EEC i TEST CUNA, zasilanie 230-240V, możliwość zasilania 12V. test ciśnienia dymu test pracy wentylatorów test zabrudzenia zasuw ochronnych waga: 7kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: e/ urządzenie spawalnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne spawarki MIG-MAG-MMA 400A: Źródło inwertorowe sterowane cyfrowo prąd w cyklu 100% - min. 290 A cykl pracy spełniony w temp. 400C Panel funkcyjny - Charakterystyka: a) cyfrowy wyświetlacz prędkości podawania drutu / natężenia prądu spawania / napięcia b) procesy spawania MIG/MAG + elektroda otulona c) wybór chłodzenia uchwytu MIG gazem lub płynem d) test gazu e) możliwość przywrócenia ostatnio używanych parametrów spawania f) regulacja dynamiki spawania MIG g) regulacja parametrów funkcji dodatkowych: czas początkowego wypływu gazu czas końcowego wypływu gazu powolny start: Procent roboczej prędkości podawania drutu natężenie końcowe h) kalibracja napięcia: Kompensacja napięcia MIG zależnie od długości kabla i) możliwość dogrania dodatkowego oprogramowania j) czujnik wykrycia /łuku mieszanego/ k) możliwość zmiany paneli funkcyjnych Klasa zabezpieczenia elektrycznego IP23 Możliwość zastosowania -Inteligentny system oszczędzania gazu ( kontrolowany wypływ gazu gwarantuje redukcję kosztów na poziomie 30-50% zapewniając przy tym lepszą jakość spoin ) Automatyczne wyłączenie urządzenia przy niewystarczającej ilości gazu lub braku gazu. Możliwość blokowania parametrów spawania przy pomocy karty SD Długość kabla pośredniego 5 mb Długość uchwytu roboczego 4 m Zabezpieczenie zwłoczne nie większe niż 32A Cykle pracy spełnione w temp. 400C Masa zestawu od 50 do 85 kg Uchwyt spawalniczy chłodzony cieczą z obrotowym palnikiem Podajnik drutu wyposażony w 4-rolkowy mechanizm podawania drutu - wszystkie rolki napędowe, Możliwość oddalenia się podajnika od źródła na odległość 5 m Możliwość sterowania pracą z podajnika lub uchwytu Możliwość spawania drutami do stali wysokostopowych, aluminium oraz wszystkimi gatunkami drutów rdzeniowych Chłodnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: f/ panel z oprogramowaniem do komputerowego wspierania CNC - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet programu symulacyjnego z panelem operatora do procesów CNC - symulacji tokarek, frezarek, tokarek z przechwytem, tokarek i frezarek z magazynem narzędzi Dane techniczne: możliwość symulacji sterowań klasy średniej i klasy wysokiej: a) sterowanie klasy średniej musi mieć możliwość: - obsługi 5osi (4 osie + wrzeciono lub 3 osie +2 wrzeciona) oraz 1 os pozycjonowana z PLC - musi mieć zaimplementowane technologie zarówno do frezarek jak i tokarek - musi mieć j. polski na panelu obsługi b) sterowanie klasy wysokiej musi mieć możliwość: - obsługi do 31 osi / wrzecion - możliwość obsługi technologii obróbki 5-cio osiowej - możliwość pracy wielokanałowej - musi mieć zaimplementowane technologie zarówno do frezarek jak i tokarek - musi mieć j. polski na panelu obsługi możliwość czytania rysunków 2D w formacie DXF i tłumaczenia ich na kod ISO możliwość symulacji tokarek, frezarek, tokarek z przechwytem, tokarek i frezarek z magazynem narzędzi oferent oprogramowania symulacyjnego zapewni szkolenie nauczycieli w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym dostawcy układów sterowania oprogramowanie symulacyjne musi mieć możliwość współpracy po sieci ze sterowaniami obrabiarek CNC oprogramowanie symulacyjne dla maszyn CNC ma być uzupełniony o dedykowaną klawiaturę odwzorowującą pulpit współpracującego z nią sterowania CNC. Klawiatura ma być podłączana poprzez port USB w komputerze pakiet programu symulacyjnego zawiera 16 pełnych licencję (na stałe) pakiet programu symulacyjnego zawiera STUDENT PACKAGE - 32 pełne licencje aktywne w okresie 1 roku od zainstalowania dokumentacja papierowa i na CD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: g/ - 2 sztuki wideoprojektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dane techniczne: rozdzielczość :XGA /1024x768/ lub wyższa jasność : min. 2600 ANSI kontrast : 500;1 odległość od ekranu : min.1 m gniazda wejścia/wyjścia : komputerowe, audio, video wbudowany głośnik żywotność lampy - min. 2000 godz. Inne wymagane cechy: obiektyw szerokokątny, zoom optyczny, złącze VGA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: h/ 2 sztuki - laptop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dane techniczne: procesor: 2-rdzeniowy, min 2x2 GB MGh RAM : 4 GB dysk twardy : min 320 GB przekątna ekranu: min. 15 napęd optyczny : DVD-RW czytnik kart pamięci system operacyjny: Windows Vista lub Windows 7 złącza: : 4x USB, HDMI, Audio.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: i/ tablica interaktywna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dane techniczne technologia: elektomagnetyczna pasywna przekątna : minimum 80 rozdzielczość: minimum 600 dpi precyzja: minimum 0,05 mm szybkość śledzenia sygnału: minimum 5m/s komunikacja : złącze USB 2.0 powierzchnia robocza : antyrefleksyjna, odporna na uderzenia i uszkodzenia mechaniczne, umożliwiająca używania pisaków do tablic suchościeralnych, wymagany w zestawie komplet niezbędnych wskaźników , oprogramowanie w języku polskim, okablowanie obsługiwane systemy operacyjne : Windows XP, Windows Vista, Windows 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.