To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Oświęcim: Przebudowa Rynku Głównego wraz z infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 233800 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156452 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Rynku Głównego wraz z infrastrukturą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) odkopanie reliktów starego ratusza 2) odwiezienie nadmiaru ziemi z wykopów 3) oczyszczenie ścian z cegły i poddanie ich konserwacji wg wytycznych konserwatorskich 4) zabezpieczenie reliktów ratusza konstrukcją żelbetonową z wykorzystaniem pali wierconych typu CSA pełniących jednocześnie rolę podpory dla żelbetowej płyty nakrywowej. Część piwnic starego ratusza zostanie wyeksponowana przez nakrycie szklanym zadaszeniem. 5) rekonstrukcja zabytkowej studni wraz z odtworzeniem fundamentu i urządzeń nadziemnych 6) demontaż istniejącej fontanny 7) demontaż istniejących szaletów miejskich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym 8) wykonanie nowej fontanny wraz z pomieszczeniem technicznym i urządzeniami 9) rozbudowa sieci elektroenergetycznej 10) montaż reflektorów oświetlających ściany budynków, montaż opraw oświetleniowych w płycie rynku i chodnikach 11) montaż punktów poboru energii elektrycznej 12) budowę nowych odcinków sieci wodociągowej 13) przebudowę i budowa nowych odcinków kanalizacji deszczowej i sanitarnej 14) przebudowę odcinka sieci cieplnej 15) zabudowę studzienek do poboru wody i odprowadzenia ścieków dla punktów handlowych 16) roboty rozbiórkowe: demontaż krawężników granitowych- część krawężników zostanie powtórnie użyta do zabudowy w ramach realizowanego zamówienia 17) rozebranie nawierzchni chodników z betonowej kotki brukowej, rozebranie nawierzchni płyty rynku z płyt kamiennych, rozebranie nawierzchni ulic wokół rynku z kostki granitowej- kostka zostanie użyta ponownie do wykonania nawierzchni ulic w ramach realizowanego zamówienia 18) ułożenie nowego krawężnika granitowego wokół ulic rynku 19) ułożenie nawierzchni płyty rynku z płyt granitowych o wym. 125 x 30 x 12 cm (gr.) 20) ułożenie nawierzchni płyty rynku i chodników z płytek granitowych-wym.30x20x10cm (gr.) 21) ułożenie nawierzchni płyty rynku z otoczaków 22) usunięcie istniejącej zieleni 23) nasadzenie 22 drzew o obwodzie pnia 26-30 cm o koronie na wysokości minimum 2,20 do 2,40 m. 24) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym w szczególności: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt powinien być zatwierdzony przez zarządzającego ruchem po uprzednim zaopiniowaniu przez Zamawiającego, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - oznakowanie budowy na czas robót, - ogrodzenie płyty rynku ogrodzeniem pełnym o wysokości min. 1,80 m - zabezpieczenie stanowiska archeologicznego związanego z odkrywaniem reliktów ratusza przed opadami atmosferycznymi wg własnego rozwiązania Wykonawcy. - zapewnienie całodobowego dozorowania placu budowy, - organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd) - wytyczenie geodezyjne robót i bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie ich prowadzenia, - organizacja dojść i dojazdów do posesji, instytucji oraz sklepów w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia sprawnej komunikacji do placówek handlowych w czasie prowadzenie robót poza przypadkami, w których ze względów technicznych nie będzie to możliwe. Brak dostępu do danej placówki handlowej musi być skracany do niezbędnego minimum i nie może trwać dłużej niż max. 1 dzień roboczy. - wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień - inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót - wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania - wywóz materiałów użytecznych z placu budowy w miejsce wskazane na przez Zamawiającego na odległość do 5 km. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie materiałów do transportu t.j. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią, załadunek, transport i rozładowanie wraz z ułożeniem we wskazanym miejscu Powierzchnia płyty Rynku - 3.770 m2 Powierzchnia jezdni i chodników - 6.528 m2 Powierzchnia obudowy podziemnej reliktów ratusza - 235 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OL-BUD Aleksander Satława, ul. Wesoła 29, 34-322 Gilowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5311388,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6533008,14
Oferta z najniższą ceną: 6533008,14 / Oferta z najwyższą ceną: 10030999,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. PCK w Zebrzydowicach
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- Remont drogi gminnej Witnica - Bożatki
- Przebudowa drogi gminnej i wewnętrznej w miejscowości Wasylów i Krzewica
- IR.ZP.271.34.2025 Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Białej Niżnej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





