eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy w 2017 r.,do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek), wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1- Nr 8).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2336 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2017 r.,do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek), wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1- Nr 8).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35264-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000, ul. Mnichów  135, 28300   Jędrzejów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38-73-512, faks 41 38-73-512, e-mail dpsmnichow@gmail.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyna samorządu terytrialnego Powiatu Jędrzejowskiego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2017 r.,do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek), wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1- Nr 8).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/OS/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2017 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek),wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr.1 - Nr.8). Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów ogólnospożywczych, o standardach jakościowych które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane identyfikacyjne artykułów (asortymentów) dostaw, zamieścił w formularzach cenowych (załączniki Nr.2-9), dla poszczególnych zadań. Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw - Zamawiający określił w treści poszczególnych załączników Nr.2 - Nr.9 do SIWZ (formularzach cenowych). Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, Zamawiający określił działając z należytą starannością w formularzach cenowych (Zał. Nr.2 - 9 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostosowania tych ilości do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w wynagrodzeniu umownym - do max. jego wartości wynikającej z umowy), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania (części) : a) zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna. - skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana. - olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny. - oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek. - pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy. - owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola "Jaś". - cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier puder, miód, syrop cukrowy. - makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony. - kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata. - przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe. - produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe (naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKU. - różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki. - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, herbatniki w czekoladzie. - owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi. - owoce cytrusowe (CPV 03222200 - 5) : cytryny, mandarynki. - owoce pestkowe (CPV 03222330 - 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania Nr 1). b) zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - śmietana (CPV 15512000-0) : śmietany 18%, - mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku, - masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego, - margaryna (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego, - jogurt bez dodatków substancji smakowych (CPV 15551310-1) : jogurtów naturalnych, - jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych, deserów, - klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV 15550000-8) : kefiru, - maślanka (CPV 15551500-0) : maślanki, - pasty serowe do smarowania (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych waniliowych, serka wiejskiego i serów topionych, - ser twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego, - ser twarogowy (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu cenowym zadania Nr 2). c) zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - chleb (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego, - bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu cenowym zadania Nr 3). d) zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - wyroby ciastkarskie (CPV 15812100-4) : pączków, - ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z powidłami. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu cenowym zadania Nr 4). e) zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego z kurczaka - podroby (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka, - wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej bez kości, świeżego schabu bez kości, świeżej karkówki bez kości , - mięso wołowe (CPV 15111000-9) : świeżej łopatki wołowej bez kości, - wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka, - produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej, toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu cenowym zadania Nr 5). f) zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - ryby przetworzone i konserwowane (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych z : morszczuka, mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju (filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu cenowym zadania Nr 6). g) zadanie Nr 7 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - jaja (CPV 03142500-3) : jaj kurzych. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 (formularzu cenowym zadania Nr 7). h) zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej, - owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej, truskawek mrożonych. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 (formularzu cenowym zadania Nr 8).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15610000-7, 15620000-0, 15411100-3, 15411110-6, 15512000-0, 15511700-0, 15530000-2, 15431100-9, 15811100-7, 15811400-0, 15812100-4, 15812200-5, 15112000-6, 15114000-0, 15113000-3, 15111000-9, 15200000-0, 03142500-3, 15331100-8, 15332100-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zadanie Nr 1- dostawy artykułów spożywczych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT73024.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MIR Robert Guca,  robert_g@vp.pl,  Aleja Górników Staszicowskich 126,  25-808,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75128.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75128.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75128.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT87912.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MIR Robert Guca ,  robert_g@vp.pl,  Aleja Górników Staszicowskich 126,  25-808,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86871.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86871.89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86871.89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie Nr 3 -dostawy pieczywa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26180.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZPC ZŁOTY KŁOS Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska spółka jawna,  domanski.zlotyklos@op.pl,  oś.Barwinek 28,  25-113,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26108.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26108.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29264.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2381.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZPC ZŁOTY KŁOS Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska spółka jawna,  domanski.zlotyklos@op.pl,  oś.Barwinek 28,  25-113,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1965.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1965.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3358.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69323.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Produkcyjna WOŁOCH-ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Jan Wołoch,  zamowienia@woloch.pl,  ul.Krótka 5,  32-200,  Miechów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74980.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74980.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74980.08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19878.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe PINGWINEK Jerzy Świercz, Anna Świercz, spółka jawna,  pingwinek1@op.pl,  ul. Domaszowska 94,  25-320,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17241.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17241.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20679.12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Zadanie Nr 7 - dostawy jaj
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7533.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Rafał Dąbrowski,  rafal750521@interia.eu,  ul. Zbożowa 21,  25-416,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8675.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8675.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10461.15
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5812.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe PINGWINEK Jerzy Świercz, Anna Świercz, spółka jawna,  pingwinek1@op.pl,  ul. Domaszowska 94,  25-320,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5896.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5896.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6871.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.