eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › I etap remontu elewacji zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl Dąbrowskiego 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Łódź: I etap remontu elewacji zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl Dąbrowskiego 5
Numer ogłoszenia: 233690 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171604 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I etap remontu elewacji zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl Dąbrowskiego 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Remont zabytkowej elewacji budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 w Łodzi o kubaturze 47757 m3 , powierzchni użytkowej 10618 m2 i wysokości 17 m: II. Zakres robót: a. Naprawa tynków szlachetnych wraz z ich konserwacją wg technologii konserwatorskiej - w ilości 3974 m2. b. Naprawa ubytków w elementach sztukateryjnych elewacji wg technologii konserwatorskiej. c. Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachy cynkowotytanowe. d. Oczyszczenie i naprawa ryflowanego, lastrikowego, dekoracyjnego cokołu budynku oraz gzymsów podokiennych, opasek okiennych i drzwiowych, a także ryflowanego belkowania wieńczącego kolumny i pilastry e. Renowacja krat piwnicznych okien. f. Renowacja drzwi wejściowych. III. Pozostałe informacje: 1. Prace konserwatorskie mogą prowadzić wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje wymagane do ich prowadzenia. 2. Wykonawca sporządzi dokumentację przebiegu prac konserwatorskich i ich wyników. 3. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prac konserwatorskich przy zabytku, które mogą mieć wpływ na stan zachowania zabytku. 4. cykl realizacji robót- 100 dni od dnia przekazania placu budowy. 5. Rozliczenie może nastąpić fakturami przejściowymi za częściowe wykonane i odebrane elementy robót potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Wypłata za wykonane roboty nastąpi w terminie do 30 dni od przekazania przez wykonawcę faktury za wykonane roboty. 7. Wykonawca we własnym zakresie ponosi koszty zajęcia terenu pasa chodnika do wykonywania robót. 8. Realizacja prac konserwatorskich wykonywanych w godzinach 730-1530 , w poniedziałki 730-1800 nie może być uciążliwa a w związku z tym kolidować z funkcjonowaniem Sądu. 9. W czasie prowadzenia prac Wykonawca zapewni bezpieczne dojście do budynku sądu pracownikom i interesantom. 10. Kierownika budowy zapewnia wykonawca. 11. Wariant technologii prac przy zabytkowej elewacji zostanie wybrany i zatwierdzony po wykonaniu prób na obiekcie. Komisję akceptującą stanowią Przedstawiciele Konserwatora, Projektanta i Inwestora..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Marcin Wudarski, ul. Torowa 12, 93-327 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 860895,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 754280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 754280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1580858,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.