Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu komputerowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, do kontaktów: Marta Jaworska, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65, e-mail: bzp@um.poznan.pl, www.bip.city.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa do siedziby Urzędu Miasta Poznania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu Opracowanie modelu wspierania przedsiębiorczości akademickiej w Wielkopolsce współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny - w następujących częściach: 1. dostawa komputera biurowego ( 1 szt.); 2. dostawa komputera przenośnego ( 1 szt.); 3. dostawa drukarek laserowych ( 2 szt.) wraz z tonerami ( 8 szt); 4. dostawa pamięci flash ( 2 szt.); 5. dostawa licencji oprogramowania MS Office ( 2 odrębne licencje, nie w wersji OEM). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do powyższych części. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na poszczególne części zamówienia: 1. min. 36 miesięcy gwarancji producenta na dostarczony komputer biurowy; 2. min. 12 miesięcy gwarancji producenta dostarczony komputer przenośny; 3. min. 12 miesięcy gwarancji producenta na dostarczone drukarki laserowe; 4. min. 60 miesięcy gwarancji producenta na dostarczone pamięci flash. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miasta Poznania. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. dostawa komputera biurowego (1 szt.); 2. dostawa komputera przenośnego (1 szt.); 3. dostawa drukarek laserowych (2 szt.) wraz z tonerami (8 szt); 4. dostawa pamięci flash (2 szt.); 5. dostawa licencji oprogramowania MS Office ( 2 odrębne licencje, nie w wersji OEM). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Wymagane wadium: na wszystkie części 322.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 55 poz. 11717 z 03.03.2006. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 05.08.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2006, godzina 10:15, Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17 61-841 poznań.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt: Opracowanie modelu wspierania przedsiebiorczości akademickiej w Wielkopolsce współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/130/25 Realizacji oznakowania wewnętrznego w dwóch budynkach Politechniki Poznańskiej, zlokalizowanych na Kampusie Warta w Poznaniu.
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu w 2025 roku
- Remont pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanym w Pile
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Dostawa produktu leczniczego - programy lekowe - Infliximab s.c.
- Zakup i dostawa materiałów elektrycznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup subskrypcji i usług wsparcia do systemu ochrony aplikacji webowych (WF) lub oprogramowania równoważnego.
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.