Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Kłodzko: dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 9 000 l. i oleju napędowego w ilości. do 26 000 l. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 233669 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku , ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657201, faks 074 8657217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsp.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 9 000 l. i oleju napędowego w ilości. do 26 000 l. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: benzyna bezołowiowa 95 w ilości do 9 000 l. olej napędowy w ilości. do 26 000 l..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 wg zał. nr 3 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio. że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 i 3, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsp.klodzko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku
Adres: ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko
Telefon: (74) 86 57 201, Fax: (74) 86 57 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku Adres: ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Remont bazy naprawczej pojazdów samochodowych Starostwa Powiatowego w Kłodzku ul. Wyspiańskiego 2 w celu adaptacji na magazyn
- Remont wiaty magazynowej JRG Państwowej Straży Pożarnej w Bystrzycy Kłodzkiej na potrzeby utworzenia magazynu ochrony ludności - przeciwpowodziowego
- Zakup urządzeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Powiatu Kłodzkiego - Wózek widłowy z napędem elektrycznym.
- Wycinka i pielęgnacja drzew rosnących przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3259D, km 0+000-0+384 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3308D, km 0+000 - 0+630 [powódź - wrzesień 2024 r.]
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 dla potrzeb PZD Pszczyna
- Dostawa paliw do samochodów na potrzeby ZIS w Krakowie.
- "Zakup paliw płynnych (ON i PB95) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętów silnikowych będących w dyspozycji GPGK Sp. z o.o. w Poniatowej"
- Dostawa paliwa
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.