eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Dostawa mebli na potrzeby Gminy Czersk w celu wyposażenia budynku socjalnego przy boisku w Łęgu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Czersk: Dostawa mebli na potrzeby Gminy Czersk w celu wyposażenia budynku socjalnego przy boisku w Łęgu
Numer ogłoszenia: 233591 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221891 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk, ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby Gminy Czersk w celu wyposażenia budynku socjalnego przy boisku w Łęgu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli na potrzeby Gminy Czersk w celu wyposażenia budynku socjalnego przy boisku w Łęgu. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących mebli: 1.1.Ławko-wieszak do szatni o wymiarach 5000x700x1700mm - 2 szt. 1.2.Szafa otwarta o wymiarach 900x400x2000mm - 4 szt. 1.3.Biurko sędziego o wymiarach 1000x550x850mm - 1 szt. 1.4.Krzesło nauczyciela o wymiarach - wysokość oparcia 880mm, wysokość siedziska 460mm, szerokość 440mm, głębokość 520mm. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów +/- 10mm - 4 szt. 1.5.Gablota na puchary i trofea o wymiarach1000x480x1900mm (2 x drzwiczki) - 1 szt. 1.6.Szafa do magazynu o wymiarach 1000x600x2000mm (2 x drzwiczki) - 2 szt. 1.7.Szafa do pokoju sędziego o wymiarach 1000x500x2000mm (2 x drzwiczki) - 1 szt. 1.8.Szafka do pokoju sędziego o wymiarach 700x400x800mm (2 x drzwiczki) - 1 szt. 1.9.Wieszak stojący o wysokości 2000mm - 1 szt. 1.10.Szafka do łazienki na środki czystości o wymiarach 500x300x800mm (1 x drzwiczki) - 2 szt. 1.11.Półka do pokoju sędziego o wymiarach 1000x500mm - 1 szt. 1.12.Szafa gospodarcza o wymiarach 1000x600x1900mm (2 x drzwiczki) - 1 szt. 2.Wykonawca w swojej ofercie winien uwzględnić: 2.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do dokonania pomiarów oraz oględzin miejsca przeznaczenia mebli. 2.2.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek przedstawienia trzech rodzajów dekorów płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru wykończenia. 2.3.W zakres zamówienia wchodzi montaż oraz ustawienie mebli w miejscu ich przeznaczenia, a także na życzenie Zamawiającego przymocowanie wybranych mebli do ścian. W zakres montażu wchodzi wykonanie wszelkich otworów, wycięć w korpusach i blatach, które wymaga przeznaczenie danego mebla (np. wycięcia pod zlew). 2.4.Elementy mebli wykonane z płyty wiórowej melaminowanej nie mogą posiadać ubytków materiału na krawędziach cięcia płyty. Wąskie płaszczyzny oklejone obrzeżem PCV/ABS muszą być załamane (R=1-2mm). 2.5.Korpusy mebli skrzyniowych skręcone za pomocą złącza meblowego typu konfirmat długości 70mm oraz ustalających kołków meblowych D=8mm. Konfirmaty na bokach zewnętrznych (widocznych) mebli zaklejone zaślepkami w kolorze płyty. 2.6.Wzdłużny układ usłojenia w blatach biurek. Pionowy układ usłojenia na frontach oraz bokach mebli. 2.7.Sposób wykonania stelaży stalowych ławko-wieszaka i wieszaka stojącego muszą zapewniać stabilną spawaną konstrukcję. Nie dopuszcza się skręcania poszczególnych elementów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne jest finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś 9 Lokalna Infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.3 Lokalne inicjatywy obywatelskie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SEDNO Sp. z o. o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21404,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.