eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, baterii i pieczątek. Sprawa nr03/2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Łódź: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, baterii i pieczątek. Sprawa nr: 03/2015.
Numer ogłoszenia: 23358 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, baterii i pieczątek. Sprawa nr: 03/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, baterii i pieczątek w podziale na zakresy: Zakres I - Przybory do pisania i korygowania; Zakres II - Materiały do organizacji i archiwizacji dokumentów; Zakres III - Akcesoria biurowe; Zakres IV - Artykuły papiernicze; Zakres V - Akcesoria komputerowe; Zakres VI - Urządzenia i materiały biurowe do prezentacji; Zakres VII - Akcesoria do oprawy dokumentów; Zakres VIII - Karty i druki; Zakres IX - Pieczątki; Zakres X - Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę w zakresie X baterie były fabrycznie nowe, wyprodukowane wyłącznie z nowych składników, nie prefabrykowane oraz nie regenerowane. 3. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu, powstałe na skutek używania zaoferowanych w zakresie X baterii. W przypadku uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia do odpowiednich jednostek (oddziałów, bloków operacyjnych, poradni, pracowni, budynku administracji, Apteki itp.) III Szpitala Miejskiego im. dr Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź; ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź oraz ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź), realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.19.21.53-8, 31.44.00.00-2, 31.41.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości 3.765,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa, a jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V.1 SIWZ pkt 4 tabeli lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin płatności - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) wycofania asortymentu z produkcji, 2) zmiany wielkości opakowań, 3) nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa, 6) wstrzymania lub zakończenia produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 22 B (budynek Dyrekcji).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 13:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przybory do pisania i korygowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do organizacji i archiwizacji dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły papiernicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i materiały biurowe do prezentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres VII - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do oprawy dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres VIII - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karty i druki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres IX - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczątki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.53-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres X - niepodzielny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2, 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin płatności - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.