Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Jarosław: Zakup i wdrożenie systemu informatycznego ewidencji osób pochowanych i opiekunów grobów na Starym i Nowym Cmentarzu
w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 233578 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, faks 016 6215297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunaklna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie systemu informatycznego ewidencji osób pochowanych i opiekunów grobów na Starym i Nowym Cmentarzu w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie zakupu i wdrożenie systemu informatycznego ewidencji osób pochowanych i opiekunów grobów na Starym i Nowym Cmentarzu w Jarosławiu poprzedzone wykonaniem inwentaryzacji dotyczącej ilości i usytuowania grobów i ich rodzajów oraz infrastruktury cmentarzy obejmującej istniejącą zieleń, przebieg alei, ścieżek, chodników, usytuowanie placów, zatok, budynków i budowli, elementów architektury sakralnej, ogrodzenia, punktów czerpania wody, oświetlenia, przyłączy istniejących mediów cmentarzy komunalnych Gminy Miej-skiej Jarosław znajdujących się przy ul. Cmentarnej 1 oraz przy ul. Krakowskiej 25 w Jarosławiu, jak również wprowadzenie danych do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarzy. Szacowana liczba grobów i osób pochowanych: przy ul. Cmentarnej: około 4 000 grobów i około 6 500 osób pochowanych, przy ul. Krakowskiej: około 9 500 grobów i około 13 000 osób pochowanych. Powierzchnie cmentarzy: przy ul. Cmentarnej - 3,47ha, przy ul. Krakowskiej - 6,95 ha..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Pzp. do 10% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi wpłynąć przelewem na rachunek Zamawiającego Nr 10 9096 0004 2001 0053 9454 0001 w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu przed upływem terminu składania ofert. W tytule wpłaty należy podać Wadium w przetargu - INWENTARYZACJA CMENTARZY KOMUNALNYCH Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiada-nia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie za-mówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświad-czenia, jeżeli wykonał z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwa zadania - usługi odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - wykonanie przynajmniej dwóch inwentaryzacji cmentarzy, o podobnych parametrach (ilość grobów, liczba pochowanych), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z przyczyn dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron umowy 2) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku, gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu wersje oprogramowania z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu
Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, pok.202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa trzech placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- Remont więźby dachowej wraz z pokryciem starej zabytkowej Szkoły w Pełkiniach
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli tlenem z medyczny-pow
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad zintegrowanym oprogramowaniem AMMS/InfoMedica
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- Zakładanie baz danych BDOT500 i GESUT gmin: m. Wejherowo, m. Reda, m. Rumia, gm. Choczewo, gm. Gniewino
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- ,,Cyberbezpieczny samorząd - wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach" realizowanego w ramach projektu grantowego pt.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.