Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Jarocin: Dostawa pojemników na odpady (ZGO-NOVA/ZP/2/2013)
Numer ogłoszenia: 233560 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "ZGO-NOVA" Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 21 A, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 594 26 72, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady (ZGO-NOVA/ZP/2/2013).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa używanych pojemników plastikowych na odpady stałe o pojemności 120 litrów. Pojemniki powinny: zapewniać gwarancje bezpieczeństwa dla obsługi podczas ich opróżniania i dla osób gromadzących odpady, gwarancję długotrwałego użytkowania oraz dopasowania do urządzeń załadowczych pojazdów, spełniać wymagania Polskich Norm (PN-EN 840) lub normy równoważnej. 2) Wymagania (parametry) techniczne jakim muszą odpowiadać pojemniki plastikowe: Pojemniki plastikowe używane nadające się do użytkowania, wykonane z czystego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, zastosowane barwniki mają być bez kadmu i ołowiu, odporne na promienie UV, dostosowane do opróżniania przez wszystkie samochody przeznaczone do wywozu odpadów komunalnych. Pojemniki powinny być odporne na niskie temperatury. Pojemniki mają być wyposażone w kółka jezdne oraz klapę zamykającą, ogumione o śr. 200 mm. Przekrój poprzeczny czworokątny. Kolor pojemników: preferowany antracyt (inna kolorystyka do uzgodnienia). Ściany boczne bez perforacji, pełne. Wymagany okres gwarancji: 2 miesiące od daty dostarczenia pojemników Zamawiającemu. Pojemniki należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się 63-200 Jarocin, Witaszyczki 1 A. Zamawiający wyklucza dostawę uszkodzonych lub niekompletnych pojemników. Za uszkodzenia uważa się pęknięcia - także pęknięcia sklejone, znaczne otarcia oraz inne uszkodzenia zmniejszające istotnie trwałość pojemnika oraz jego estetykę. Pojemniki muszą być czyste. Szacowana ilość: 217 sztuk. Termin realizacji dostawy do dnia 20.06.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eko Skórtex GIZAŁKI Sp. z o.o., Nowa Wieś 22, 63-308 Gizałki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11723,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14420,00
Oferta z najniższą ceną: 14420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29360,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art.70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. (Uzasadnienie faktyczne) Przedmiotem zamówienia są dostawy pojemników na odpady o ustalonych standardach. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną, o ustalonych standardach jakościowych oraz jego wartość nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy Pzp. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła 15000 zł netto, co jest kwotą niższą niż określona w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Remont drogi gminnej nr 102214R Szyperki - Podchoina"
- "Przebudowa drogi gminnej położonej na działce 810/1 w miejscowości Kutyły"
- "Rozbudowa systemu nawadniania w szkółce leśnej w Jarocinie"
- "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Domostawa z przebudową Zjazdu publicznego z drogi powiatowej Nr 1036R"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej -12 mieszkań (dz. nr 304/12) oraz budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie - 40 mieszkań (dz. 83/5)
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.