eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczPrzedmiotem zamówienia jest usługaSporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla dwóch jednostek ewidencyjnych (wszystkie obręby z każdej jednostki) oraz dwóch pojedynczych obrębów ewidencyjnych powiatu wałeckiego - III,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Wałcz: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla dwóch jednostek ewidencyjnych (wszystkie obręby z każdej jednostki) oraz dwóch pojedynczych obrębów ewidencyjnych powiatu wałeckiego - III, IV i V część zamówienia- II przetarg
Numer ogłoszenia: 233543 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2582401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla dwóch jednostek ewidencyjnych (wszystkie obręby z każdej jednostki) oraz dwóch pojedynczych obrębów ewidencyjnych powiatu wałeckiego - III, IV i V część zamówienia- II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III część zamówienia - 321703_4 - Mirosławiec Miasto ( jeden obręb ewidencyjny ), IV część zamówienia - 321705_2 - Wałcz - Gmina ( trzydzieści cztery obręby ewidencyjne ) V część zamówienia - 321703_5.0030 obręb Hanki w gminie Mirosławiec - 321703_5.0029 obręb Bronikowo w gminie Mirosławiec.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w tym również Wykonawcy , składający ofertę wspólną (konsorcja): 1) oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art.22 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SIWZ ( w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 3) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, ppkt 3, składa inne dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) pozostałe oświadczenia lub dokumenty winny być złożone jak określono pkt 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwalecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój nr 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, punkt obsługi interesanta ( parter budynku)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla dwóch jednostek ewidencyjnych (wszystkie obręby z każdej jednostki) oraz dwóch pojedynczych obrębów ewidencyjnych powiatu wałeckiego Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 74274300-3 - usługi badań katastralnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej - 321703_4 Mirosławiec Miasto (jeden obręb ewidencyjny)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla dwóch jednostek ewidencyjnych (wszystkie obręby z każdej jednostki) oraz dwóch pojedynczych obrębów ewidencyjnych powiatu wałeckiego Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 74274300-3 - usługi badań katastralnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej- 321705_2- Wałcz- Gmina (trzydzieści cztery obręby ewidencyjne)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla czterech jednostek ewidencyjnych (wszystkie obręby z każdej jednostki) oraz dwóch pojedynczych obrębów ewidencyjnych powiatu wałeckiego Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 74274300-3 - usługi badań katastralnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektów modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów: 321703_5.0030 obręb Hanki w gminie Mirosławiec, 321703_5.0029- obręb Bronikowo w gminie Mirosławiec..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.