eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce 39Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Brójce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Brójce 39: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Brójce.
Numer ogłoszenia: 23350 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8000 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brójce, , 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, tel. 42 295 01 11, faks 42 299 69 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Brójce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w miejsca i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, w łącznej ilości 145.000 litrów. Dostawy będą realizowane na terenie gminy Brójce. 2) Miejsca realizacji zamówienia: a) kotłownia Urzędu Gminy Brójce (miejsce dostawy Brójce 39b), b) kotłownia Zespół Szkół w Kurowicach (miejsce dostawy Kurowice, ul. Szkolna 1) c) kotłownia w budynku wielorodzinnym (miejsce dostawy Wola Rakowa ul. Tuszyńska 6/8), d) kotłownia OSP Kotliny (miejsce dostawy Kotliny 17b), e) kotłownia OSP Wardzyn (miejsce dostawy Wardzyn 75c), f) kotłownia OSP Wola Rakowa (miejsce dostawy Wola Rakowa ul. Główna 28), g) kotłownia OSP Pałczew (miejsce dostawy Pałczew 34), h) kotłownia OSP Stefanów (miejsce dostawy Stefanów 1d). W przypadku zamówień dla jednostek Gminy określonych w pkt a) i c) - h) płatnikiem faktury będzie Gmina Brójce, a w pkt b) płatnikiem będzie Zespół Szkół w Kurowicach. 3) Dostarczane paliwo przeznaczone będzie do zasilania instalacji grzewczej w wymienionych wyżej placówkach. 4) Dostarczany olej opałowy lekki powinien posiadać parametry techniczne dopuszczające produkt do obrotu, o parametrach zgodnych z PN-C-96024:2001. 5) Cena paliwa dostarczanego w okresie obowiązywania umowy jest stała. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jedynie w przypadku zmiany ceny u producenta. W takiej sytuacji wykonawca dostarczy pisemną informację o zmianie stawek ceny paliwa przed dokonaniem zakupu paliwa przez Zamawiającego. Przez cały okres trwania umowy stała jest wysokość upustu/marży zaoferowana w Formularzu oferty przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu konieczności wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 7) Dostawy oleju napędowego odbywać się będą przy rozliczeniu w temperaturze rzeczywistej. 8) Zamawiający wymaga, aby Zamówienie było realizowane sukcesywnie przez okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2016 r. lub do wyczerpania zamówionej ilości oleju opałowego w zależności, która z okoliczności nastąpi wcześniej. 10) Dostawy oleju opałowego będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość mniejszej dostawy oleju opałowego w zależności od warunków atmosferycznych przy niezmienionym sposobie wyliczenia ceny bez konieczności wypłaty odszkodowania na rzecz dostawcy z tego tytułu. 11) Zamawiający przewiduje jednorazowe dostawy oleju opałowego w ilości nie większej niż 6000 l..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAMO PLUS Sp. z o.o. Sp. k., ul. Małszyce 2d/2e, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333645,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 366850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 366850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 374100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.