eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Dostawa i montaż mebli do nowopowstałego Przedszkola i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy ul. Staszica 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Jaktorów: Dostawa i montaż mebli do nowopowstałego Przedszkola i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy ul. Staszica 5
Numer ogłoszenia: 233499 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230739 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do nowopowstałego Przedszkola i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy ul. Staszica 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres dostawy i montażu obejmuje dostawę mebli do przedszkola tj: Szatnia przedszkolna pięcioosobowa, kolorowa z siedliskiem i miejscem na obuwie (pod siedliskiem) obudowana ze wszystkich stron. Drzwiczki w części zamykanej w kolorach począwszy od strony lewej: pomarańcz U3113PE , zielony green U155PE, zielony groszek U157PE, fiolet ciemny U3115PE,pomarańcz U3113PE. Wymiary całej szatni (max): 110cm x 50cm x 130cm. Wymiary drzwiczek (części zamykanej): 19cm x 65cm - 4 szt. Biurko pod komputer. Drewniane (płyta wiórowa), Kolor wiśnia. Wysuwana półka na klawiaturę. Osobna pólka na jednostkę centralną mocowaną po prawej stronie stolika. Wymiary: dł.130 cm, szer.58 cm, wys. 75 cm - 1 szt. Biurko dla nauczyciela wychowania przedszkolnego. Kolor wiśnia. Wymiary: długość 120 cm, szer. 60 cm wys. 76 cm., z kontenerkiem o szer. 35 cm, jezdnym zawierającym 3 szt. szuflad i półkę - wszystko zamykane na klucz - 1 szt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., al. Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4450,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie uzupełniające udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w przetargu nieograniczonym, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.Po rozstrzygnięciu postępowania podstawowego, w trakcie realizacji końcowej budowy przedszkola została zwiększona powierzchnia na szatnię dla dzieci , którą należy wyposażyć w szafki.Ponadto zwiększono zatrudnienie o jedną osobę, dla której należy zakupić biurko do pracy i biurko do komputera.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.