eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Spawacz MAG



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Kępno: Spawacz MAG
Numer ogłoszenia: 233432 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie , Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, faks 062 7822854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkepno.pl; pup.kepno.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pupkepno.pl; pup.kepno.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spawacz MAG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla 5 osób bezrobotnych w celu prawidłowego przyuczenia uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku Spawacza MAG. Program oraz warunki szkolenia i egzaminowania spawaczy powinny być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym obszarze szkoleniowym w tym: z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych. Przy projektowaniu szkolenia można wykorzystać również standardy kwalifikacji zawodowych oraz modułowy program szkoleń zawodowych (dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej) lub wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 622). Szkolenie te organizowane będzie w ramach projektu pozakonkursowego pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie kępińskim (I), który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy - projekty pozakonkursowe realizowane przez PSZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 80500000 - 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz wzoru umowy lub odpowiednio wzoru wniosku o powierzenie szkolenia stanowiących załącznik do specyfikacji (CZĘŚĆ B lub B1)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 149 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający tego warunku zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę szkoleniową, z podaniem: przedmiotu, daty wykonania, podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz wartości. Zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć szkolenie zawierające tematykę (moduł) będący przedmiotem zamówienia dla 1 grupy osób w zakresie odpowiednio do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu wykonywanych usług szkoleniowych wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający tego warunku zostaną wykluczeni z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz bazy techniczno - dydaktycznej, jaką Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wykaże, że będzie dysponował salą do zajęć teoretycznych i praktycznych według wymagań Zamawiającego. Wykonawca wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, odpowiednie miejsce do zajęć praktycznych, wyposażone w spawarki, w taki sposób, aby przy jednym stanowisku spawalniczym szkolona była jedna osoba. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiednie narzędzia i pomoce w ilości umożliwiającej sprawne przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca, zobowiązany będzie podać dokładny adres realizacji szkolenia w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca, wskaże zakłady pracy lub warsztaty, w których będą odbywać się zajęcia praktyczne oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne stosownie do potrzeb, określonych w programie szkolenia, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu bazy techniczno - dydaktycznej wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający tego warunku zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, które są niezbędne do wykonania zamówienia lub innymi uprawnieniami jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca wykaże, że do wykonania niniejszego zamówienia, będzie dysponował osobą/osobami uprawnioną/uprawnionymi do realizacji szkolenia w zakresie Spawacz MAG. Osoby przeprowadzające szkolenie muszą posiadać odpowiednią wiedzę i praktyczne doświadczenie w w/w obszarze, zapewniające wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i/lub zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający tego warunku zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji finansowej i ekonomicznej potwierdzony zostanie poprzez oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający tego warunku zostaną wykluczeni z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna być sporządzona na formularzu ofertowym szkolenia (załącznik nr 1). Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena przedmiotu zamówienia nie podlega negocjacji. W zakresie potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 2). b) Program szkolenia oraz harmonogram zajęć (załącznik nr 3). c) Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia służący do oceny szkolenia (załącznik nr 4). d) Wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu (załącznik nr 5). Wykonawca po ukończeniu szkolenia wyda uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane przez instytucję szkoleniową zgodnie z § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 667) lub zgodnie z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622). W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej należy dołączyć do niego suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Uczestnicy szkolenia, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego mają otrzymać również świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza i książkę spawacza. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania bezrobotnemu zaświadczenia o ukończeniu szkoleniu wraz ze znakiem Funduszy Europejskich, z odwołaniem do programu regionalnego, ze znakiem Unii Europejskiej wraz z odniesieniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz herbem województwa wielkopolskiego. e) Certyfikat potwierdzający wysoki standard jakości usług (np. akredytacja kuratora oświaty lub polskiego centrum akredytacji, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie norm ISO lub inne znaki jakości). Certyfikat nie jest obowiązkowy, jednak jego posiadanie będzie dodatkowo premiowane według kryterium strategicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy itp., 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia, 3) wystąpienia siły wyższej, przez co rozumie się katastrofalne działania przyrody (np. powodzie, podtopienia, gradobicia, nietypowo niskie temperatury), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego w sytuacji gdy dalsza realizacja usługi na dotychczasowych warunkach uniemożliwiłaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, 4) gdy w skutek wystąpienia okoliczności obiektywnych niezależnych od Wykonawcy umowa nie będzie mogła być realizowana w miejscu wskazanym w umowie bądź w sytuacji, gdy Wykonawca zaproponuje zrealizowanie szkolenia w innym lub dodatkowym miejscu niż określone w umowie spełniającym warunki o których mowa w Ogłoszeniu o Zamówieniu. O planowanej zmianie miejsca, o której mowa w umowie lub dodatkowym miejscu, należy poinformować Opiekuna ze strony Zamawiającego uzasadniając swoją decyzję, a informacje o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym należy zawrzeć w załącznik nr 12 do SIWZ. Zmiana miejsca lub wskazanie dodatkowego miejsca nie może mieć wpływu na prawidłowy przebieg szkolenia, ani powodować podwyższenia całkowitego kosztu szkolenia. Zmiana miejsca lub wskazanie dodatkowego miejsca wymaga zgody Zamawiającego, 5) gdy w skutek wystąpienia okoliczności obiektywnych niezależnych od Wykonawcy/Zamawiającego umowa nie będzie mogła być zrealizowana w terminach, o których mowa w umowie, strony mogą ustalić nowy termin realizacji umowy. W przypadku zmiany umowy w zakresie terminu jej realizacji Wykonawca zrealizuje szkolenie zgodnie z pozostałymi postanowieniami umowy. Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego/Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień określonych w punkcie 7 niniejszego ogłoszenia. 6) Wykonawca, może dokonać zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenie zajęć; b) niewywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia; c) wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zamawiający, może zażądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego, 7) pomniejszenia kosztów szkolenia o kwotę równą kosztom zmiennym szkolenia przypadającym na uczestników, którzy: a) podjęli zatrudnienie i nie mogą dalej uczestniczyć w kursie; b) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie mogą kontynuować szkolenia; c) wybiorą stypendium z tytułu udziału w szkoleniu, a zatem nie będzie im się przysługiwał koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków; kwota ta zostanie proporcjonalnie pomniejszona w zależności od liczy uczestników szkolenia. 8) W przypadku powierzenia szkolenia postanowienia zawarte w pkt 16 ppkt 1-7 stosuje się odpowiednio.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkepno.pl; pup.kepno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie, Mianowice 2H, 63-600 Kępno, pokój nr 1d oraz pokój nr 17 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie, Mianowice 2H, 63-600 Kępno, pokój nr 17 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia te organizowane będą w ramach projektu Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie kępińskim (I), który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy - projekty pozakonkursowe realizowane przez PSZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.