Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Głuchołazy: Zakup i montaż 4 kotłów warzelnych gazowych wolnostojących
Numer ogłoszenia: 233398 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż 4 kotłów warzelnych gazowych wolnostojących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż 4 kotłów warzelnych gazowych wolnostojących, zamiennie za kotły warzelne parowe obecnie zainstalowane w Kuchni Szpitala, przeznaczonych do gotowania i podgrzewania potraw w zakładach zbiorowego żywienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż istniejących 5 kotłów 150l, - usunięcie zdemontowanych kotłów warzelnych parowych, transport oraz zdeponowanie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 300 m od budynku Szpitala, - zakup i montaż 4 kotłów warzelnych gazowych do Kuchni Szpitala o następujących parametrach: a) Konstrukcja kotła samonośna z blach nierdzewnych wsparta na min. czterech regulowanych nogach, b) Obudowa kotła kwadratowa, zbiornik warzelny okrągły, c) Pojemność 150l, d) Moc 18 - 20 kW, e) Zasilanie gazem ziemnym GZ 50, f) Przyłącze gazu O 15, g) Przyłącze wody O 15, h) System grzania pośredni, i) Automatyczny system kontroli i regulacji ciśnienia, j) Automatyczny system kontroli i uzupełniania wody w przestrzeni międzypłaszczowej, k) Automatyczne zapalanie płomienia i sterowanie mocą kotła, l) Sterownik dotykowy zabezpieczony folią- start, stop, reset, ustawienie mocy, m) Zawór spustowy 2 wykonany w pełni ze stali nierdzewnej, n) Manometr, o) Możliwość odprowadzenia spalin do istniejącego okapu kuchennego. W ramach montażu kotłów warzelnych gazowych Wykonawca wykona wszelkie prace mające na celu prawidłowe podłączenie i uruchomienie oraz dalszą eksploatację urządzeń, w tym prace instalacyjne gazowe, elektryczne i wodno-kanalizacyjne. Prace montażowe związane z zainstalowaniem nowych kotłów obejmują: a) ustawienie kotłów, b) podłączenie kotłów do istniejących przyłączy wodociągowych, c) podłączenie do instalacji gazowej i elektrycznej (po wcześniejszym ustaleniu miejsca przyłącza), d) uruchomienie kotłów w pełnym zakresie i przekazanie do eksploatacji. Wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzać w taki sposób, aby zagwarantować ciągłość pracy Kuchni oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy pracownikom Zamawiającego. Ze względu na konieczność przygotowywania posiłków dla pacjentów przez Zamawiającego praca Kuchni nie może być przerwana. W związku z tym Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, w godzinach od 13.00 do 06.00. Maksymalny termin realizacji zamówienia to 31.10.2011 r. O konkretnym terminie dostawy i montażu Zamawiający powiadomi Wykonawcę z dwutygodniowym wyprzedzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 42.21.50.00 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły końcowe odbioru) potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z załączonym wykazem,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca winien złożyć: Opis przedmiotu zamówienia w formie np. folderów i/lub prospektów i/lub katalogów i/lub instrukcji i/lub kart wyrobów i/lub informacji producenta i/lub etykiet oferowanego asortymentu itp. - w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Ww. opisy stanowić będą podstawę weryfikacji posiadania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena może ulec zmianie tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, podatek VAT zostanie zmieniony na aktualnie obowiązujący.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach,
ul. Karłowicza 40,
48 - 340 Głuchołazy,
pokój nr 21 Zamówienia publiczne (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne - oświadczenie, iż w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości oraz nie zawarto układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu przewidującego zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; e) Wykaz, iż Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły końcowe odbioru) potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z załączonym wykazem, wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ; f) Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają, wymagane prawem, odpowiednie uprawnienia - Załącznik nr 5 do SIWZ; g) Opis przedmiotu zamówienia w formie np. folderów i/lub prospektów i/lub katalogów i/lub instrukcji i/lub kart wyrobów i/lub informacji producenta i/lub etykiet oferowanego asortymentu itp. - w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Ww. opisy stanowić będą podstawę weryfikacji posiadania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego; h) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ; i) Pełnomocnictwa dla osób niebędących właścicielami firmy lub członkami zarządu oraz dla upoważnionych wspólników spółek cywilnych - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej ( o czym winno świadczyć pełnomocnictwo)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja podłogi i ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Nowym Lesie
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Koszyka w Głuchołazach
- Poprawa efektywności energetycznej Publicznego Przedszkola nr 2 w Głuchołazach oraz zapewnienie dostępności architektonicznej budynku w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej - pasteryzatora
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
więcej: Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





