To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Milicz: Remont nawierzchni drogi powiatowej 1436 D
Numer ogłoszenia: 233356 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144406 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3840704, faks 71 3840704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej 1436 D.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej 1436 D na odcinku skrzyżowanie z drogą powiatową 1448 D (Grabownica) do skrzyżowania z drogą 1449 D. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: - odmulenie i wyprofilowanie rowów po lewej stronie drogi (wg opracowania) - ścinkę zawyżonych poboczy po lewej stronie drogi (wg opracowania) - wykonanie koryta pod zjazdami na gł. 30 cm (od nr 1 do nr 13) - wykonanie podbudowy pod zjazdami: dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 12 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 8 cm (od nr 1 do nr 13) - wykonanie warstwy profilująco-wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 gr. Średnia 5 cm. - ułożenie na poszerzeniach geosiatki szer. 1,0 m (0,5m na nowej nawierzchni i 0,5 m na starej nawierzchni) - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12 gr. 4 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zwanych w dalszej części Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, z zastrzeżeniem informacji z Działu 2 pkt.3 SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż prace związane z przedmiotem zamówienia określone w kosztorysie oraz przedmiarze robót zostały już częściowo zrealizowane w roku poprzednim. Zakres prac pozostałych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia przedstawia się następująco: 3.1.Roboty pomiarowe - 100% 3.2. Wycinka krzaków - 0% (wykonane) 3.3. Przepusty pod zjazdami - 100% 3.4. Rozebranie nawierzchni na połączeniach - 100% 3.5. Podbudowa pod zjazdami - 100% 3.6. Poszerzeni jezdni do 5,0 m - 0% (wykonane) 3.7. Odnowa nawierzchni - 100% 3.9. Ścinka poboczy - 50% (wykonane po prawej stronie drogi) 3.10. Renowacja rowów - 50% (wykonane po prawej stronie drogi) POWYŻSZE INFORMACJE WINNY BYĆ UWZGLĘDNIONE PRZEZ WYKONAWCÓW PRZY KALKULACJI CENY OFERTY. 4. Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. 5. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 5. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. 6. WARUNKI GWARANCYJNE: 1. WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy ZAMAWIAJĄCEMU. 2. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru zadania przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 3. WYKONAWCA jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu Umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4. W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. W tym wypadku należności z tytułu naprawy będą ze środków zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. WYKONAWCA najpóźniej w dniu podpisania Umowy przekaże ZAMAWIAJĄCEMU kartę gwarancyjną zawierającą wszystkie warunki określone powyżej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD Gostyń sp. z o.o., Grabonóg 69B, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532520,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 521385,11
Oferta z najniższą ceną: 521385,11 / Oferta z najwyższą ceną: 751850,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- "Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Armii Krajowej w Miliczu"
- "Poprawa bazy sportowej Powiatu Milickiego poprzez modernizację kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół oraz I Liceum Ogólnokształcącym w Miliczu"
- "Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1420 D na dwóch odcinkach w technologii "slurry seal"
- Dostawa aparatury medycznej - aparatu USG wszechstronnego użytku i holterów EKG i RR, w ramach projektu "Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej(POZ)"
- Budowa oświetlenia w miejscowościach Kolęda, Świętoszyn, Piękocin, Ruda Milicka, na terenie gminy Milicz
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.