eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Zgierz: Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników.
Numer ogłoszenia: 233315 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu , ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7164161, 7174129, fax. 0-42 7174129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników Kod CPV: 24.49.62.00 - 9 E015-1 (odczynniki do badań); CPV: 33.25.34.50 -7 E017-5 (analizatory biochemiczne); CPV: 33.25.34.50-7 (dzierżawa) 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników 2.1.1.Parametry graniczne dla analizatora będącego przedmiotem zamówienia: Parametry graniczne dla analizatora a. Analizator nowy, rok produkcji 2008 b. Dokument potwierdzający posiadanie znaku CE dla analizatora; c.Analizator wyposażony w moduł ISE do oznaczania sodu i potasu chlorku, d.Analizator dwuigłowy wyposażony w mieszadło mechaniczne e.Wydajność 200 oznaczeń fotometrycznych na godzinę i 100 ISE na godzinę, f. Równoczesna dostępność do 30 testów (łącznie z ISE ) g. Wykonywanie oznaczeń enzymów, substratów, białek specyficznych, elektrolitów w surowicy, osoczu i moczu h. Praca analizatora pacjent po pacjencie, i.System chłodzenia odczynników, kalibratorów oraz materiałów kontrolnych, j. Analizator wyposażony w zewnętrzny moduł UPS, k. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komputer zewnętrzny z monitorem i drukarką wraz z programem umożliwiającym prowadzenie kontroli jakości statystyki oraz wpięcie go do sieci wewnętrznej laboratorium firmy Marcel, l.Wbudowany czytnik kodów kreskowych identyfikujący odczynniki, kalibratory, kontrole i próbki, ł. Zaopatrzenie laboratorium w kody kreskowe do systemu znajdującego się w laboratorium, m. System zabezpieczający przed przenoszeniem materiału do badań i odczynników, automatyczne mycie sondy, n.Kuwety pomiarowe wielokrotnego użycia lub jednorazowe, o. System ciągłego dostawiania oraz odbierania próbek bez konieczności przerywania pracy analizatora p. Praca na próbkach pierwotnych (różne średnice oraz wysokości probówek), r.Sonda odczynników z wbudowanym detektorem poziomu wykrywającym poziom odczynnika s. Powtarzanie oznaczeń wykonywane po przekroczeniu parametrów testu według kryteriów definiowanych przez użytkownika t. Rozbudowana kontrola jakości, dająca możliwość generowania wykresów Levey- Jenningsa, analizy reguł Westgarda oraz badania korelacji wyników dwóch kontroli, np. normalnej i patologicznej - diagramy Youdena, u. Możliwość tworzenia funkcji kalkulacyjnych dla testów np LDL obliczeniowego, w. Elastyczny interface LSI, przekazujący kompletną informację o próbce, zawierający m.in. dane o flagowaniu, kalibracji i kontroli , z.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stację uzdatniania wody o ile oferowany analizator jej wymaga lub zabezpieczyć w wodę bezpłatnie oraz zapewnić klimatyzację o ile analizator wymaga pracy w stałej temperaturze. ź. Dokumenty potwierdzające bezpieczeństwo i jakość stacji i klimatyzacji ż. instrukcję obsługi i metodyki badań w języku polskim q. Automatyczna i manualna akceptacja wyników testów kalibracji i kontroli x. Oferent zobowiązuje się do dostarczenia opinii nie mniej niż 5 Użytkowników oferowanego aparatu pracującego z modułem ISE y. Reakcja serwisu w razie awarii w ciągu 24 godzin ą. Bezpłatna naprawa w czasie trwania umowy ę. Naprawy serwisowe planowane (przegląd roczny, półroczny , konserwacja ) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy laboratorium 7.30-15.00 Parametry graniczne dla odczynników: a. Odczynniki płynne nie wymagające rekonstrukcji dostarczane w firmowych opakowaniach, z kodem kreskowym, gotowe do użycia po wstawieniu do analizatora z kartami charakterystyk substancji szkodliwych, b.Wielkość opakowań odczynników dostosowana do ilości badań wykonywanych w laboratorium c. Odczynniki pochodzące od producenta aparatu lub dostawcy aparatu d. Termin ważności odczynników minimum 1 rok e. Zapewnienie bezpłatnego udziału w kontroli zewnętrznej w celu stwierdzenia stabilności odczynników f.Dostawa odczynników od poniedziałku do piątku w godzinach pracy laboratorium 7.30-15.00 Powyższe warunki stanowią wymagania graniczne, których nie spełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Nazwa parametru: Deklarowana roczna ilość oznaczeń Aminotransferaza alaninowa GPT 5300 Aminotransferaza asparginowa GOT 5300 Alfa -Amylaza 1400 Gamma-glutamylotransferaza 1600 Wapń 600 Bilirubina całkowita 3200 Cholesterol 6500 Cholesterol HDL 4000 Kreatynina 2600 Glukoza 11000 Żelazo 2100 Magnez 1400 Fosforany nieorganiczne 150 Białko całkowite 800 Triglicerydy 4600 Kwas moczowy 1600 Mocznik 2400 Antystreptolizyna 0 900 Białko C - reaktywne 800 Czynnik reumatoidalny 400 Sód 6400 Potas 6400 LDL 4000.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9, 33.25.34.50-7, 33.25.34.50-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2. i 4.1.4. siwz wymagane jest oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu: uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. siwz 2.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3. siwz ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. siwz 3.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. siwz ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3.siwz Z Postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy: 1.nie spełniają warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; 2.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem Postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w Postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik Postępowania; 4.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, po spełnieniu przez Zamawiającego warunku określonego w art. 26 ust. 3 Ustawy; Zamawiający odrzuci ofertę, która: 1.jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ; 2.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4.została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w Postępowaniu; 5.zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Ustawy lub błędy w obliczeniu ceny; 6.w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenia, że posiada: uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia i że nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 2.wykazu min. 5 wykonanych w 2006-2008r. dostaw o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku realizacji dostaw dla Zamawiającego należy je wyszczególnić w tym wykazie. 3.dokumentów (np.: referencje,) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- minimum 5 referencji. W przypadku realizacji dostaw o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia dla Zamawiającego referencje nie są wymagane. Potwierdzeniem warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.2 SIWZ jest przedłożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Potwierdzeniem warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.3 SIWZ jest przedłożenie przez Wykonawcę - wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umz.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-100 zgierz ul. Łęczycka 24a, Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu, Zgierz ul. Łęczycka 24a, pok. nr 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.