Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Poznań: Dostawa notebooków i serwerów
Numer ogłoszenia: 233314 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków i serwerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na koszt Wykonawcy) 7 notebooków i 2 serwerów wraz z szafą serwerową. Minimalne wymagania jakie muszą spełniać oferowane przez Wykonawcę urządzenia zostały określone w załącznikach 1a i 1b do wzoru umowy. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji producenta na dostarczony przedmiot zamówienia wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b do wzoru umowy i 36 miesięcy gwarancji sprzedającego licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załącznikach nr 1a i 1b do wzoru umowy (Deklaracja zapewnienia przez Wykonawcę minimalnych wymagań technicznych), stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, znak towarowy procesora firmy Intel jako wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej zestawy komputerowe z procesorem klasy x86 o parametrach wydajnościowych nie gorszych od parametrów procesora określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w załącznikach do wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i w razie wątpliwości powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób (np. poprzez odwołanie do wyników testów). Należy wyraźnie podkreślić, że Zamawiający absolutnie nie utożsamia parametrów wydajnościowych procesora z częstotliwością jego taktowania i Zamawiający nie będzie w żaden sposób dyskryminował jakiejkolwiek oferty tylko dlatego, że będzie zawierała zestawy komputerowe z innym procesorem niż procesor firmy Intel o częstotliwości taktowania innej od zdefiniowanej we wzorcu. Zamówienie należy wykonać bez użycia podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3140,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1 wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (14.10.2005 - 14.10.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw minimum 7 notebooków w okresie maksymalnie 21 następujących bezpośrednio po sobie dni kalendarzowych oraz minimum 2 serwerów w okresie maksymalnie 21 następujących bezpośrednio po sobie dni kalendarzowych i przedłożenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (14.10.2005 - 14.10.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw minimum 7 notebooków w okresie maksymalnie 21 następujących bezpośrednio po sobie dni kalendarzowych oraz minimum 2 serwerów w okresie maksymalnie 21 następujących bezpośrednio po sobie dni kalendarzowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zał. nr 5 do SIWZ; Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 4. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ; 5. Odpowiednio wypełnione i podpisane załączniki do wzoru umowy; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 7. Dokument - deklaracja zgodności oferowanych notebooków CE (oświadczenie producenta notebooków); 8. Dokument potwierdzający posiadanie przez notebooki certyfikatu poprawnej pracy z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP i Vista oświadczenie firmy Microsoft lub wydruk z witryny internetowej firmy Microsoft wraz z załącznikiem Windows Logo Verification Report; 9. Dokument - deklaracja zgodności CE serwera, konsoli LCD, przełącznika KVM (oświadczenie producenta serwera, konsoli LCD, przełącznika KVM); 10. Dokument potwierdzający posiadanie przez serwer certyfikatu poprawnej pracy z systemem operacyjnym Microsoft Windows Server 2008 - wydruk z witryny internetowej firmy Microsoft lub oświadczenie firmy Microsoft. Dokumenty wymienione w pkt. 7 do 10 muszą być wystawione w języku polskim lub posiadać tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania,
pl. Kolegiacki 17,
61-841 Poznań,
pok. 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





