Ogłoszenie z dnia 2006-01-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starachowice: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2000 r. Nr 56 poz. 679 z późn. zm.) i inne prace gospodarcze w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice, do kontaktów: Grzegorz Ozóg, ul. Tadeusza Krywki 14d, 27-200 Starachowice, tel. 048 41 2745384, 048 41 2745385, fax 048 41 2747620, e-mail: nadlesnictwo.starachowice@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/starachowice. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2000 r. Nr 56 poz. 679 z późn. zm.) i inne prace gospodarcze w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych oraz inne prace z zakresu gospodarki leśnej, 2. usługi transportowe oraz kierowania pojazdami samochodowymi (osobowymi i ciężarowymi) Zamawiającego, 3. dozór infrastruktury Nadleśnictwa, 4. sprzątanie biura Nadleśnictwa Starachowice, Przedmiot zamówienia zastał podzielony na 7 części Część I - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Zawały Część II - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Kutery Część IV - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Myszki Część V - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Klepacze Część VI - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Lipie Część VII - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starachowice w roku 2006 na terenie leśnictwa Tychów Część XII - Usługi z zakresu gospodarki leśnej i inne prace gospodarcze w roku 2006 na terenie Szkółki "Kutery" i Nadleśnictwa Starachowice. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Starachowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I zamówienia - Wadium o wartości: 1 750,00 zł Część II zamówienia - Wadium o wartości: 1 850,00 zł Część III zamówienia - Wadium o wartości: 1 510,00 zł Część IV zamówienia - Wadium o wartości: 1 150,00 zł Część V zamówienia - Wadium o wartości: 1 250,00 zł Część VI zamówienia - Wadium o wartości: 1 250,00 zł Część VII zamówienia - Wadium o wartości: 4 000,00 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2% całkowitej ceny oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzieleniu niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część I-VII zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. pozyskiwanie drewna, zrywka drewna, odnowienie, czyszczenie wczesne i późne, ręczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami ) o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty, warunek ten musi być spełniony w odniesieniu do każdej części. b) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenia zamówienia na część VII Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, w przypadku gdy: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. usługi z zakresu gospodarki leśnej szkółkarskiej, usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu, opryski chemiczne, zbiór nasion, dozór pomieszczeń, usługi transportowe i kierowanie samochodami osobowymi i ciężarowymi, sprzątanie pomieszczeń biurowych) o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy, 2) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przekładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych. 7) aktualne i ważne przez okres realizacji zamówienia licencje pracownika ochrony fizycznej wydane na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 26 i 30 ust. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, wraz z aktualnym orzeczeniem lekarskim - dotyczy wykonawców składających ofertę na wykonywanie usług dozoru infrastruktury Nadleśnictwa (część VII przedmiotu zamówienia) 8) aktualne na dzień składania ofert orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokościach - dotyczy wykonawców składających ofertę na wykonanie usług zbierania nasion i szyszek z drzew stojących (część VII przedmiotu zamówienia) 9) aktualne i ważne przez okres realizacji zamówienia zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie wykonywania prac z bezpośrednim użyciem pestycydów wraz z aktualnym orzeczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do prac przy styczności z pestycydami - dotyczy wykonawców składających ofertę na wykonanie usług - dot. oprysków chemicznych na terenie Nadleśnictwa (część VII przedmiotu zamówienia). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1a, b i c wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na załączniku nr 5 polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości równej cenie brutto złożonej oferty dla każdej części zamówienia odrębnie. Dokumenty potwierdzające, iż usługi określone w załączniku nr 5 zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, listy polecające, opinie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S-2710/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.02.2006, cena - 47,2 PLN + koszty przesyłki. Warunki i sposób płatności: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania specyfikacji dot. poszczególnych części zamówienia Warunki i sposób płatności: przelewem na rachunkek bankowy Zamawiającego: Bank ING Bank Śląski o/Starachowice, konto nr 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.02.2006, godzina 10:30, siedziba Nadleśnictwa Starachowice w Starachowicach, ul. T. Krywki 14d pokój nr 21.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 85 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 85 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 70 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 55 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00, 75.25.11.20, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia ok. 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20, 93.41.14.00, 74.75.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej i inne prace gospodarcze na terenie Szkółki Kutery i Nadleśnictwa Starachowice w roku 2006 obejmujące: usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej, usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej, opryski chemiczne, zbiór nasion i inne prace w zakresie usług gospodarki leśnej oraz usługi transportowe, kierowania pojazdami samochodowymi (osobowymi i ciężarowymi) Zamawiającego, dozór infrastruktury Nadleśnictwa, sprzątanie biura Nadleśnictwa Starachowice. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 195 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
- Zakup aparatów do znieczulania oraz aparatów EKG dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Organizacja wyjazdów wakacyjnych dla pieczy zastępczej w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Dostawa oleju napędowego dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy, przebudowy, nadbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 17 w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kliniska zarządzanego przez Nadleśnictwo Kliniska, w sezonie łowieckim 2025/2026"
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.