Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Piaseczno: Dostawa 3 szt. lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku oraz Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 233272 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie , ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7567243, fax. 022 7569815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsppiaseczno.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 szt. lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku oraz Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku oraz Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferenci spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). 2. Oferenci nie mogą podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). 3. Oferent zg z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od oferentów na podstawie art. 25; art. 26 ust. 2; art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) niżej wymienionych dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). Jeżeli dostawca (wykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli w kraju, w którym dostawca (wykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Inne dokumenty (upoważnienia) uprawniające osobę (osoby) podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób (osoby) uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 3. Kserokopię umowy dostawców (wykonawców) występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców (wykonawców) występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób (osoby) uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 7. Wypełniony druk Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne dla lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 8. Wypełniony druk Akceptacja projektu umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 9. Wypełniony druk Streszczenie oferty stanowiący załącznik do SIWZ 10 Wypełniony druk Oświadczenia zg z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Wypełniony druk Oświadczenie zg z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 12. Wypełniony druk Oświadczenia o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppsppiaseczno.binp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie
ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno II piętro pok. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Przeprowadzenie warsztatów dla grupy docelowej w ramach projektu "Piaseczno Aktywne - Wspólnie Tworzymy Przyszłość" realizowanego w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie (...)
- Wykonanie audytów energetycznych i świadectw charakterystyki energetycznej w gospod. domowych w tym w gospodarstwach ubogich energetycznie na terenie Gm P-czno w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Rozbiórka budynku "Domu Nauczyciela w Piasecznie", rozbudowa i przebudowa budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 14...
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego pojazdu specjalistycznego typu "Śmieciarka"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świętoszowicach
- Zakup i dostawa pojazdu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiśniowej Górze
- Dostawa dwóch samochodów do obsługi komunalnej Gm. Zabierzów
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu strażackiego na potrzeby OSP w Trzebuni
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.