eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › MODERNIZACJA ODCINKA TRANSPORTU ROLNEGO W MIEJSCOWOŚCI LISIE JAMY I LESZCZYNKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Sierakowice: MODERNIZACJA ODCINKA TRANSPORTU ROLNEGO W MIEJSCOWOŚCI LISIE JAMY I LESZCZYNKI
Numer ogłoszenia: 233241 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, fax. 058 6816601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ODCINKA TRANSPORTU ROLNEGO W MIEJSCOWOŚCI LISIE JAMY I LESZCZYNKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg gminnych transportu rolnego w miejscowości Lisie Jamy o długości 270 mb i Leszczynki o długości 250 mb poprzez: - roboty przygotowawcze - koryto - podbudowę z kruszywa łamanego - nawierzchnie bitumiczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca: 1. jest zobowiązany do określenia ceny oferty zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 2. jest zobowiązany do wypełnienia projektu umowy regulujących współpracę Wykonawcy z Zamawiającym 3.nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 oraz może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 4.musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym 5 osoba fizyczna będąca Wykonawcą, wspólnicy spółek osobowych, członkowie ich zarządu, a także członkowie zarządu osób prawnych będących Wykonawcami nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych 6. W stosunku do podmiotu zbiorowego będącego Wykonawcą sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 7. nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. zrealizował i zakończył w ciągu 5 (pięciu) ostatnich lat budowę, co najmniej 1 roboty budowlanych o wartości co najmniej 350 tys. każda, których przedmiotem była budowa dróg 9.dysponuje doświadczoną kadrą inżynieryjno techniczną, w tym min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi 10.musi znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada niezbędne środki finansowe w wysokości 350.000 zł lub przedłoży opinię bankową o posiadaniu zdolności kredytowej na kwotę 350.000 zł. 11. posiada polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 400.000 zł lub złoży oświadczenie o ubezpieczeniu budowy przed zawarciem umowy na wartość co najmniej 400.000 zł 12. w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający wymaga ich wskazania. 13 Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń w jego imieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta sporządzona według formularza oferty (wypełnić formularz oferty) 2. Należy załączyć kosztorysy ofertowe robót budowlanych, na podstawie których ustalono cenę ryczałtową przedstawioną w ofercie. Kosztorysy opracować zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale IV ust. 3 (załączyć jako Załącznik nr 2 do oferty) 3. Wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 4. Należy podpisać Załącznik Nr 4 A i 4 B do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy, Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( załączyć jako załącznik nr 5 do oferty) 6.Aktualne oświadczenie lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (załączyć jako załącznik nr 6 do oferty) 7.Aktualne oświadczenie lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. (załączyć jako załącznik nr 7 do oferty) 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (załączyć jako załącznik nr 8 do oferty) 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (załączyć jako załącznik nr 9 do oferty) 10. Należy wypełnić Załącznik Nr 10 do oferty 11. Należy załączyć wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierownika budowy i jego przynależność do Izby Inżynierów. (załączyć jako załącznik nr 10 A do oferty) 12. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości 350.000 zł lub opinię banku o posiadaniu zdolności kredytowej na co najmniej 350.000 zł.(załączyć jako załącznik nr 11 do oferty ) 13. Polisa OC o wartości 400.000,00 PLN (załączyć jako załącznik nr 12 do oferty) 14. Oświadczenie podwykonawcy wypełnić Załącznik Nr 13 do oferty 15. Dodatkowo należy załączyć, dotyczący każdego z podwykonawców, aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz że profil działania odpowiada Przedmiotowi Zamówienia (zakresowi powierzonych robót) (załączyć jako załącznik nr 14 do oferty) Pełnomocnictwo wystawione wg obowiązujących przepisów lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i składaniu oświadczeń w jego imieniu, jeżeli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie (załączyć jako załącznik nr 15 do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30 83 - 340 Sierakowice pokój nr 112 w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30 83 - 340 Sierakowice pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja współfinansowana przez Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.