Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Poznań: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 233163 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1- pieczywo Pakiet 2- jajka pakiet 3- przyprawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb 15.81.14.00 - Bułeczki 31.42.50.0 - Jaja 15.87.11.00 - Ocet i substytuty octu 15.87.24.00 - Sól 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum 3) Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: a) Formularz Ofertowy . b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy,że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. c) Oświadczenie o braku środków, które mogą spowodować powstanie w żywności lub na jej powierzchni substancji szkodliwych dla życia lub zdrowia pacjenta. d) Oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje minimum 75% termin przydatności do spożycia w momencie dostawy do siedziby Zamawiającego. e) Oświadczenie, że Wykonawca zapewni procedurę reklamacyjną przedmiotu zamówienia w przypadku jego wadliwości i możliwość jego automatycznej wymiany. f) Oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w dni robocze w godzinach od 7:00 - 14:00. g) Oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje wykonywanie dostawy przedmiotu zamówienia środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do rodzaju przedmiotu zamówienia. h) Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy Handlowe Dokumenty Identyfikacyjne (HDI) przy dostawie zgodnie z obowiązującym prawem. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego bud O pok 5a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Ogólna Szpitala wejście C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy od dnia 19/01/2009r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Pieczywo Przedmiot zamówienia Opis przedmiotu zamówienia j.m. Ilość 1. chleb baltona krojony paczkowany 0,5 kg szt 28 500 2. kawiorek krojony paczkowany 0,35 kg szt 20 000 3. chleb razowy krojony paczkowany 0,5 kg szt 6 900 4. sucharki wyborowe kg 60 5. drożdżówki z dodkiem dżemu ,sera 150g szt 250 6. bułka pszenna 50g szt 130 000 7. bułka mleczna 50g szt 100 8. bułka tarta kg 600 9. pączki 50g szt 350.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja Świże waga 60-70g szt 60 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy L.p. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 1 Sól kg 1 620 2. majeranek kg 16 3 papryka mielona ostra kg 6 4 pieprz czarny mielony kg 13 5 ziele angieskie kg 6 6 żelatyna kg 22 7 liść lałrowy kg 4 8 warzywko kg 100 9 kwasek cytynowy kg 22 10 żurek baza kg 65 11 ocet l 140 12 przyprawa do drobiu kg 10 13 przyprawa do ryb kg 5 14 czosnek granulowany kg 11 15 gałka muszkatołowa kg 3 16 oregano kg 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.11.00-5, 15.87.24.00-5, 15.87.12.70-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





