Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Poznań: Modernizacja środowiska do eksploatacji systemu Bank Krwi
o system wysokiej dostępności (HA).
Numer ogłoszenia: 233125 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, faks 061 8672521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: rckik.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja środowiska do eksploatacji systemu Bank Krwi o system wysokiej dostępności (HA)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Dostarczenia, zainstalowania sytemu wysokiej dostępności do istniejącego w RCKiK w Poznaniu serwera podstawowego i zapasowego Bank Krwi; 2.Skonfigurowania sytemu wysokiej dostępności do obecnie używanego serwera podstawowego i zapasowego oraz uruchomienia replikacji baz danych z serwera na zapasowy, w tym uruchomienie systemu wysokiej dostępności w trybie automatycznego przełączania eksploatacji na serwer zapasowy w przypadku awarii serwera podstawowego oraz automatycznego powrotu do eksploatacji na serwerze podstawowym po jego uruchomieniu; 3.Sprawdzenie poprawności działania sytemu wysokiej dostępności poprzez symulację awarii serwera podstawowego i natychmiastowe uruchomienie systemu komputerowego Bank Krwi autorstwa SPIN S.A. (obecnie ABG S.A. Al. Jerozolimskie 123A, 02 - 017 Warszawa tel. 022 60 77 200, fax. 022 60 77 100) na serwerze zapasowym na podstawie Formularza Nr 2 będącego integralną częścią SIWZ, 4.Zamawiający wymaga aby przy dostawie Wykonawca dostarczył instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne do przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przyznanie podmiotowi umowy znaku zgodności CE. 5.Przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji i działania sytemu wysokiej dostępności;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.72.10.00 - System rozpoznania elektronicznego 48.21.30.00 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 48.21.97.00 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego 72.21.22.13 - Usługi opracowywania oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 72.21.22.14 - Usługi opracowywania oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 72.25.10.00 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty na wykonanie zamówienia mogą składać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz nr 1, Formularz Nr 2, Formularz Nr 3, Formularz Nr 4, projekt umowy (załączniki do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: a)Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : b) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością minimum 3 usługą lub dostawom wraz z instalacją stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie( Formularz nr 4)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Marcelińska 44
60-354 Poznań
pok. 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań pok. 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza do zaoferowania równoważnych przedmiotów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać Zamawiającemu na podstawie dokumentów, iż oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny do wymaganego przez SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wykonawców. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
- Dostawa serwerów z macierzą i oprogramowaniem na potrzeby realizacji zadań związanych z projektem pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Jelenia Góra"
- Usługa aktualizacji licencji ESET i świadczenie usług wsparcia dla systemów IT na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu - 5 części
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





