eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZakup i dostawa prasy polskiej i obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2008 zgodnie z wykazami zawartymi w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem wymogów projektu umowy oraz zgodnie z wykazem placówek bibliotecznych i dostarczanych do nich tytu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa prasy polskiej i obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2008 zgodnie z wykazami zawartymi w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem wymogów projektu umowy oraz zgodnie z wykazem placówek bibliotecznych i dostarczanych do nich tytułów prasowych przedstawionych w załącznikach od Nr 6 do Nr 26 wraz z transportem.
Numer ogłoszenia: 233085 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hugona Kołłątaja, ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032/639 03 30, 032/639 03 31, fax 032/639 03 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa prasy polskiej i obcojęzycznej w prenumeracie na rok 2008 zgodnie z wykazami zawartymi w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem wymogów projektu umowy oraz zgodnie z wykazem placówek bibliotecznych i dostarczanych do nich tytułów prasowych przedstawionych w załącznikach od Nr 6 do Nr 26 wraz z transportem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 1. Zamawiane tytułu czasopism winny być nie uszkodzone, zgodne z zamówieniem. Ewentualna reklamowana przez Zamawiającego dostawa czasopism lub jej część będzie wymieniana na koszt Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty dostawy. 2. Zamówione tytuły czasopism Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego /załączniki od nr 6 do nr 26/ własnym transportem, którym dysponuje Wykonawca i na koszt Wykonawcy, w ciągu 1 godziny od momentu otwarcia placówki bibliotecznej. 3. Podany w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy - ilości tytułów czasopism są ilościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert celem określenia ewentualnych rabatów, bonifikat, upustów, itp. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy dostawę prasy polskiej i obcojęzycznej o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda. 3) Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków ) dokumenty według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 2.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - z uwzględnieniem pkt. 3 i 4 uwag. 4. Oświadczenie, stwierdzające, ze wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 - wskazana data podpisania oświadczenia. 5. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością o dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 - wskazana data podpisania wykazu. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie należy dostawę prasy polskiej i obcojęzycznej o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 brutto każda. Wykaz winien uwzględniać min. 2 dostawy, o których mowa powyżej. 6. Dokumenty (min. 2 np. referencje) potwierdzające, że zamówienia o których mowa w punkcie 5 zostały wykonane należycie. Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy , gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. 4.Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną . W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, winna być ona potwierdzona przez notariusza. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . 6.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art.297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokument , o którym mowa w pkt. 7 uwag powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin określony w pkt. 8 uwag stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-dg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górnbiczej 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 25 Dział Administracyjno - Gospodarczy, pok. 2.31, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Kościuszki 25 41-300 Dąbrowa Górnicza Dział Administracyjno - Gospodarczy, pok. 2.31, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ. W przypadku wymogów dot. doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2.Dokumenty wymagane w pkt.9.3 SIWZ wykonawcy składają odrębnie, w pkt 9.5 i 9.6 co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w pkt. 9.4 winno zostać podpisane wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast w pkt.9.1 i 9.2 podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Winno być ono złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wypełnienie zobowiązań umownych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.